Gezocht: Een Nederlander! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een Nederlander die in Nederland iets zou willen bestellen voor mij en het dan naar mij zou willen opsturen. Ik vergoed UITERAARD ALLE ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Gezocht: Een Nederlander!
Ik zoek een Nederlander die in Nederland iets zou willen bestellen voor mij en het dan naar mij zou willen opsturen. Ik vergoed UITERAARD ALLE KOSTEN. Meer info via pm aub.
Alvast bedankt Jan
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Afhankelijk van wat, PM me maar.
|
|
|||
|
|||
Je kan mij ook even PM'en.
|
|
|||
|
|||
ja mij ook, ik bne morgen in de stad dus
|
|
|||
|
|||
Nog steeds iemand nodig?...
ik werk as zaterdag in de stad Zwolle ( bij de apple reseller) moet je daar iets van of iets anders moet je het maar even melden. |
|
|||
|
|||
^ kan je iphone 4 regelen dan?
|
|
|||
|
|||
Nope, de iphone 4 valt in NL onder t-mobile, we verkopen voornamelijk mac/ipod(pad) producten. we verkopen wel alle accessoires van apple voor de iphone.
ik ga binnekort nog wel naar belgie voor de nieuwe iphone 4. mocht je mee willen en in de route wonen is er nog wel een plaats in de auto vrij PM me anders maar |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gezocht: spel waar spelers met een iPhone een woord vormen | guided tours | iPhone Apps | 1 | 03-12-09 22:53 |
|
|