//

Iphone 4 cadeau doen

Iphone 4 cadeau doen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey forumleden, Ik zou graag willen weten of iemand hier ervaring mee heeft of raad weet. Het zit namelijk zo: Mijn vriendin is binnenkort jarig. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-08-10, 12:44
nietik nietik is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard Iphone 4 cadeau doen

Hey forumleden,
Ik zou graag willen weten of iemand hier ervaring mee heeft of raad weet.

Het zit namelijk zo:
Mijn vriendin is binnenkort jarig. En ik zou graag voor haar verjaardag een iphone 4 willen geven. Nu weten jullie als geen ander dat de leveringstijden gewoon onvoorspelbaar zijn, ook ik heb namelijk op de releasedag gelijk besteld op de site (als niet-klant) en heb nog niets vernomen. Nu is mijn vriendin ook geen klant en belt momenteel met pre-paid. Maar nu:
hoe zorg ik ervoor dat zij op de juiste dag haar telefoon kan ontvangen?
Als je via de site besteld, kan je dan, als het toestel voor je klaar is, zelf bepalen wanneer deze geleverd word? zo ja, in hoeverre? uitstellen naar een paar weken? of zou ik geen aanbetaling doen en gewoon vragen bij verschillende shops of ze er 1 voor me kunnen vasthouden tot dan?

Laatst gewijzigd door nietik; 09-08-10 om 12:58.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-08-10, 15:34
humperdinc humperdinc is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 73
Standaard

ik zou dat niet kado willen een abo van minimaal 35 euro per maand. das een kado die erg veel geld kost.

nu ff duidelijk: waar heb je besteld dan?
  #3  
Oud 09-08-10, 15:46
nietik nietik is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Ik betaal natuurlijk ook die facturen he.. Anders is er weinig cadeau aan.
Minimaal 30 euro trouwens.

Maar ik heb de mijne gewoon bij tmobile.nl besteld zodra het kon.
  #4  
Oud 09-08-10, 16:05
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Waarom ga je er dan geen in Frankrijk halen, daar zijn ze nu al goed te krijgen, en zit je ook niet met een abbonement...
  #5  
Oud 09-08-10, 16:25
nietik nietik is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Nou kijk, dan is het voor mij alleen maar duurder. Het gaat me natuurlijk niet om het geld, anders gaf ik dr wel iets anders, maar een simlock vrije telefoon van 650 euro ongeveer + nog een web n walk abo en eventueel een ander abonnement is een beetje teveel van het goede.. Dan ga ik toch liever voor een jaar abonnement, wat me totaal 720 euro kost.. Alleen krijg je dan inderdaad wel een leverings probleem, daarom wou ik weten of je je levering zelf kon bepalen zodat ik nu alvast kon bestellen..
  #6  
Oud 09-08-10, 16:41
loller loller is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nietik Bekijk bericht
Nou kijk, dan is het voor mij alleen maar duurder. Het gaat me natuurlijk niet om het geld, anders gaf ik dr wel iets anders, maar een simlock vrije telefoon van 650 euro ongeveer + nog een web n walk abo en eventueel een ander abonnement is een beetje teveel van het goede.. Dan ga ik toch liever voor een jaar abonnement, wat me totaal 720 euro kost.. Alleen krijg je dan inderdaad wel een leverings probleem, daarom wou ik weten of je je levering zelf kon bepalen zodat ik nu alvast kon bestellen..
Waarom haal je 'm niet (simlockvrij) los voor haar en haar zelf de abo laten uitkiezen/betalen? Dan kan ze zelf kijken welke provider ze het fijnst vindt. Ik zou zelf het liefst op deze manier een iPhone 4 kado willen, gewoon los simlockvrij. Maargoed ik geef alleen m'n mening natuurlijk.
  #7  
Oud 09-08-10, 16:43
Robin84 Robin84 is offline
• iOS 4.0.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 13
Standaard

Je zou pdashop kunnen proberen, ik had hem daar binnen 2 dagen. Telefoonnummer = 010 2170277.
  #8  
Oud 09-08-10, 17:08
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

of je betaalt de volle pond voor een losse simlockvrije iphone(zou ik aanraden) óf je koopt een leuke kaart en schrijft daarop dat je alles hebt geprobeerd en dat haar cadeau iets ingewikkelder is geworden dan gedacht en dat ze nog een klein beetje geduld moet hebben..
  #9  
Oud 09-08-10, 19:29
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

Ik zou zeggen, ga de nieuwe Apple store in London bekijken. Die hebben voorraad genoeg en met de huidige koers valt de prijs ook reuze mee.
Retourje London met de ferry is volgens mij maar 50 euro ofzo
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App cadeau doen? MajankaFotografie iPhone Apps 4 04-11-10 15:32
Iphone Stylus+kabel+cadeau Tomtje Chat en geruchten 0 20-01-10 11:27
programma cadeau doen titatovenares Archief 1 03-12-08 09:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:57.