'Derde levering' iPhone 4, week 32 discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Er gaan nu alweer veel berichten rond over het feit dat er vandaag, dinsdag, een nieuwe levering van T-Mobile door het land gestuurd wordt... Misschien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
'Derde levering' iPhone 4, week 32
Er gaan nu alweer veel berichten rond over het feit dat er vandaag, dinsdag, een nieuwe levering van T-Mobile door het land gestuurd wordt... Misschien gebeurde het vannacht al, misschien pas donderdag. Het hangt uiteindelijk van Apple zelf af natuurlijk
Helaas, ik ben nog steeds vierde bij een BelCompany, nog niets gehoord. Hebben mensen al wel iets gehoord voor een levering deze week (instore, online, T-Shop of Premium Reseller)? Ik ben benieuwd! De Twitter van BelCompany wist vandaag het volgende te melden: Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nog niks gehoord van Arnhem. 32 GB toestel, als 3e. @tmobile_webcare;
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik sta sinds vandaag op status 4(32gb versie) blijkt dus wel te kloppen.
|
|
|||
|
|||
Ik hoop dat de MacHouse in Hilversum ze snel gaat krijgen.... Ik sta daar als 3e op de lijst, maar ze hebben tot op heden nog helemaal 0 telefoons gehad...
|
|||
|
|||
Heb nog niks gehoord van de T-Shop in Rotterdam aan de lijnbaan.
Ben benieuwd hoeveel van deze topics er nog gemaakt moeten worden. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ook bij de Apple Online Stores van onze buurlanden staat al weken lang de leverstatus op drie weken, dus de meesten die drie weken geleden besteld hebben (zoals ook de meeste van ons), zullen wel iets gaan horen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is meer in de zin van. Hoeveel van deze topics moeten er nog komen totdat iedereen die een iPhone 4 heeft gereserveerd er ook daadwerkelijk eentje heeft. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik krijg hem vandaag, via Phonehouse besteld op 31 juli
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ga morgen maar eens de status bij de tshop on roosendaal vragen, het is dat ik een kortings bon heb voor 20 procent op mijn abo via de tshop, want als je de forums volgt kan ke binnen een week een iphone hebben.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mijne hebben ze vandaag ook nog niet binnen sta als eerste op de lijst bij belcompany voor 32gb
|
|
|||
|
|||
Ik zit ook nog te wachten. Ff de phonehouse opgebeld of ze nog 32 gb hebben liggen.
|
|
|||
|
|||
Ik had op 30 juli besteld, werd ik vandaag gebeld voor een afspraak
Ik weet niet waar jullie nog op wachten |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb 'm dus gewoon in de T-Shop besteld.. en inmiddels alweer een week in mijn bezit! Terwijl er nog steeds mensen zitten te wachten..
|
||||
|
||||
Een update van de T-Mobile iPhonetwitter:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Jeps, ik ook nog ... hopen dat ik morgen m wel in eindhoven mag ophalen ^^
|
|
|||
|
|||
Uhm, het was 3 weken "vanaf" 6 augustus. We zijn alweer bijna een week verder. Levertijden zijn dus niet korter geworden, de tijd gaat gewoon sneller dan je denkt
|
|
||||
|
||||
BelCompany in Flevoland heeft er deze en vorige week geen binnen gekregen!
|
Labels |
belcompany, iphone 4, levering, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Levering nieuw IPhone 4 | nhl2003 | Odido (T-Mobile) | 1 | 11-02-11 08:50 |
3de levering iphone's | matthias.flion | Koopinformatie Nederland | 43 | 10-08-10 21:08 |
levering iphone | leagallow | Archief | 2 | 04-08-08 18:57 |
NIEUWE LEVERING (2de levering) | supernaturol | Archief | 2 | 15-07-08 13:10 |
|
|