Levering nieuw IPhone 4 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hii, Ik heb een nieuwe IPhone 4 32G los besteld bij algebeld.nl . Nu is het zo dat ik eigenlijk 6 weken op zit te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Levering nieuw IPhone 4
Hii,
Ik heb een nieuwe IPhone 4 32G los besteld bij algebeld.nl . Nu is het zo dat ik eigenlijk 6 weken op zit te wachten. algebeld.nl heeft vandaag contact opgenomen met T-mobile om te vragen wanneer die geleverd zou kunnen worden, maar T-Mobile kan geen enkele duidelijkheid hierover geven. Dus mijn vraag aan jullie of dat iemand wat hierover weet??? Iemand die wellicht bij T-Mobile werkt of het nieuws volgt van apple en de nieuwe leveringen van IPhones etc??? Groetjes. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hey, misschien moet je zelf naar een T-mobile shop gaan.
Het verschilt wel waar je gaat, bijvoorbeeld ik had binnen 11 dagen mijn iphone in plaats van 6 weken. Dit is het advies wat ik je kan geven. De nieuwe iphone 5 schijnt binnenkort wel te komen maar in maart zal eerst de ipad 2 op de markt komen, dus nog even wachten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
'Derde levering' iPhone 4, week 32 | jforce | Koopinformatie Nederland | 81 | 28-08-10 17:42 |
2de Levering iPhone's | saaiko | Orange | 264 | 25-08-10 11:21 |
3de levering iphone's | matthias.flion | Koopinformatie Nederland | 43 | 10-08-10 21:08 |
levering iphone | leagallow | Archief | 2 | 04-08-08 18:57 |
NIEUWE LEVERING (2de levering) | supernaturol | Archief | 2 | 15-07-08 13:10 |
|
|