Internet traag discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit al enkele jaren bij T-Mobile en sinds vandaag is internet ineens ontzettend traag! bij filmpjes zegt hy dat de server niet reageert. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet traag
Ik zit al enkele jaren bij T-Mobile en sinds vandaag is internet ineens ontzettend traag! bij filmpjes zegt hy dat de server niet reageert. Ik moet heel lang wachten tot een site geopend is terwijl hij dat voorheen nooit deed, ontvangst is goed! is er een mogelijkheid om een soort van reset te doen met behoud van alle apps en gegevens?? heb hem al paar keer opnieuw opgestart!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ligt het niet aan je aanbiederinstellingen? Bij Mobiele Datanetwerk?
|
|||
|
|||
heb ik ook al gekeken, staat allemaal goed, zelfs whatsapp kan ik geen berichten meer versturen, kreeg net een bericht binnen die 3 uur terug naar mij verstuurd was, erg traag, baal hier flink van!
|
|
||||
|
||||
Probeer je telefoon eens te herstellen en geen back-up terug te zetten. En dan gewoon je iPhone naderhand weer syncen. (alleen doen als je altijd je iphone synct met itunes anders ben je dus wél je apps kwijt)
|
|
|||
|
|||
ik heb het zelfde probleem een beetje en zit ook bij t-mobile
|
|
|||
|
|||
hmm misschien ligt het toch aan t-mobile?? als ik bijvoorbeeld nu.nl open dan duurt het echt lang voordat hy hem opent!
|
|
|||
|
|||
Bij mij is het opgelost dmv de volgende actie:
'netwerkinstellingen' van je iPhone herstellen. - instellingen - algemeen - stel opnieuw in - herstel netwerkinstellingen |
|
|||
|
|||
dan gaan we dat ook mar is testen
thx |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Slecht / traag internet Vodafone | tinustrekeend | Vodafone | 21 | 16-05-11 21:38 |
Traag internet KPN/Hi i-abonnement | koekiee | KPN | 6 | 14-04-11 13:16 |
Ontzettend traag internet op de iPhone 4 | dvanduijn | Overige providers Nederland | 3 | 19-02-11 14:29 |
traag internet 4 | ronaldo323 | Odido (T-Mobile) | 3 | 30-09-10 09:27 |
Traag internet, 10mbs/s :s | pieterwillems | iPhone algemeen | 3 | 24-08-10 02:59 |
|
|