ThePhoneHouse - Reservering discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Palinghaas Kan je wat zeggen over hoeveel iPhone's er per week binnen komen? En weet je iets over het opbellen/smssen van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple kan niet met leveringen volgen en het warenhuis moet alles ook over 64 winkels verdelen.. Wij kregen relatief snel een aantal binnen in onze winkel, na twee weken reservatie al. Over de websales weet ik het niet, wij in de winkel bellen klanten rechtstreeks op (althans ik toch) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ok thanks Ik ga deze week online reserveren om vervolgens in een winkel op te halen.
|
|
|||
|
|||
Ben vandaag in TPH Lier binnengesprongen om te vragen hoe het zat met mijn iphone 4, online besteld op 6 september. De verkoper liet me de wachtlijst zien. Ik sta 6de en laatste voor een 16G. Voor de 32G was er in Lier maar 1 reservatie. Volgens TPH zou het nog een weekje duren voor ze een nieuwe leveringen krijgen, aantal onbekend.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe zijn de docking stations die je krijgt?
|
|
||||
|
||||
Het is niet echt een docking station. Het is een usb kabel met aan de andere kant een stekker die in je iphone past. Bij mijn iPaq indertijd kreeg ik echt een soort standaard waar hij in stond. De iPhone helaas niet.
|
|
|||
|
|||
Docking station?
Krijg je serieus een gratis docking station bij TPH als je een iPhone koopt dan? |
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet is er geen docking station. Gaat het hier niet gewoon om de USB-kabel die trouwens bij elke iPhone in de doos steekt?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit is hem voor de volledigheid: (Nederland TPH)
Laatst gewijzigd door xterminator; 25-09-10 om 00:07. |
|
|||
|
|||
Wow! Thanks!
Een vriend van mij heeft ook een docking station gekregen toen hij zijn iPhone 4 bij een Nederlandse TPH kocht. Ik had alleen nog van niemand gehoord dat je er ook een in België kreeg.. Maar dat is dus blijkbaar wel het geval! |
|
|||
|
|||
Huh wtf sorry :/, zit helemaal verkeerd hiermee hier..
Had aanvankelijk gepost adhv. 'nieuwe berichten' nooit gezien dat het om TPH België ging, mijn excuses. |
|
|||
|
|||
Iphone 4
Citaat:
heb deze 2 september ontvangen gr Henk |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reservering over bij Mobistar??? | tbeumer@ | Orange | 27 | 29-07-10 22:36 |
Reservering 9 Juli! | Arif | Koopinformatie Nederland | 4 | 29-07-10 22:08 |
LET OP: Geen reservering iPad !! | Ashcat | iPad algemeen | 12 | 21-07-10 22:15 |
reservering louvre / opera | jvp | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 18-07-10 19:01 |
Reservering Frankrijk ophalen | Mausse | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 23-06-10 11:43 |
|
|