Iphone 4 gewoon te koop bij Teleworld in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Gisteren bij teleworld in de kinkerstraat in Amsterdam mijn iphone 4 32GB opgehaald. De aardige man vertelde mij dat ze nog genoeg iphones ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 gewoon te koop bij Teleworld in Amsterdam
Dag allemaal,
Gisteren bij teleworld in de kinkerstraat in Amsterdam mijn iphone 4 32GB opgehaald. De aardige man vertelde mij dat ze nog genoeg iphones 4 op voorraad haaden zowel de 16Gb en 32Gb. Ze zijn te verkrijgen in combinatie met vodafone ,KPN en telfort abbonementen. Ik zou zeggen voor mensen die een iphone 4 zoeken en gelijk mee willen krijgen is dit een goed adres. Ik ben in ieder geval super blij Ze hebben ook een internet site TeleWorld Officieel Servicepoint van Nokia, Sony-Ericsson en Samsung - Amsterdam - Kinkerstraat 6 Laat even weten of het gelukt is Laatst gewijzigd door mimi31; 24-09-10 om 13:19. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Prijs zonder abonnement?
|
|
||||
|
||||
Mimi, je moet je profiel updaten als je een iPhone hebt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
beetje jammer dit:
De iPhones zijn origineel Apple, not branded, never locked. Garantie 12 maanden. hoezo 12 maanden? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door loopezz; 24-09-10 om 19:35. |
|
||||
|
||||
neem wel je spaarpotje mee want goedkoop zijn ze niet
|
|
|||
|
|||
Je moet ze niet los gaan kopen nee, maar voor mensen die een abbonement willen is het mischien een uitkomst.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone4 gewoon op voorraad bij belcompany | SQL | Koopinformatie Nederland | 6 | 16-09-10 18:34 |
Moshi Ipouch Waar te koop in de buurt van Amsterdam | arvee | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 05-01-09 21:29 |
|
|