2ehands iphone conflict discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) idd. die 8-dagen regel is niet voor 2e hands spulletjes hoor...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
idd. die 8-dagen regel is niet voor 2e hands spulletjes hoor
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hij heeft met zijn advocaat gesproken zegt hij. hier een kopie van de mail die de koper me stuurde:
Citaat:
Bedankt voor de tip gosat! Zal er zeker met de koper over praten! hopelijk heeft cydia het stiekem geupload Dus zodra dat stukje tekst bij het hosts bestand is gezet weer een herstel proberen via itunes? Laatst gewijzigd door borgqueenx; 25-08-10 om 17:41. |
|
|||
|
|||
Vraagje hoe jong was de iphone en hoeveel heb je er voor gekregen.
Ik moet wel zeggen dat de verkoper het wel erg hard speelt een beetje te hard ik denk dat er een hoog gehalte van bang makerij achter zit. Laatst gewijzigd door gideon de vos; 25-08-10 om 18:01. |
|
|||
|
|||
de iphone was ongeveer 7 maanden oud, en heb er 350 euro voor gekregen.
|
|
|||
|
|||
Ik vind het jouw plicht om goed te melden dat de Iphone softwarematig simlockvrij gemaakt is.En dat updaten die software verwijderd.
Ik vergelijk het een beetje met TomTom,s die ik voorzie van de TRUCK software.Ik meld daar meer dan eens bij dat er nooit een softwareupdate van binnen gehaald moet worden omdat het spul anders niet werkt. Is ook om voor mij in te dekken dat ik daarna problemen krijg. En even inlezen is er op dit forum niet bij. Er is zoveel te lezen dat je nooit alles kunt lezen wat belangrijk is. |
|
|||
|
|||
hier is een handleiding. ik neem aan dat 4.0 of 4.0.1 als laatste erop stond. Laat hem die dan downloaden.
iClarified - iPhone - How to Downgrade Your iPhone 3GS Using a Cydia Saved SHSH [Windows] firmware te vinden op: iClarified - iPhone - Where To Download iPhone Firmware Files From (let op 3GS!! = iphone2,1******) Daarna jailbreakme.com en dan via cydia ultrasnow. |
|
|||
|
|||
Citaat:
@corne: ja er is echt veel informatie...maar zoek iets over updaten en je krijgt meteen waarschuwingen te zien. |
|
||||
|
||||
Hij maakt je bang. Hij heeft geen poot om op te staan, ook al beweerd zijn advocaat dit.
Als ik jou was had ik de iPhone weer terug genomen zijn geld gegeven en verteld dat ik al een andere koper heb. Lukt het niet om hem in de tussen tijd te verkopen dan wachten tot er mogelijkheden zijn met 4.0.2 of anders met 4.1. Ben je van dit gezeik af, verkopen doe je toch wel weer. |
|
|||
|
|||
Als hij al een advocaat heeft
Het zou ook iemand kunnen zijn die een kennis heeft met een loi cursus hbo recht. Laatst gewijzigd door gideon de vos; 25-08-10 om 19:20. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja ik twijfel er ook aan, of hij een echte advocaat heeft... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hij kreeg foutmelding 1600 van itunes, nadat itunes klaar was met software uitpakken... hij heeft de iclarified tutorial gevolgd tot op de letter. |
|
|||
|
|||
Even tussen door ik las ergens dat je een jonge verkoper bent hoe jong ben je eigelijk.
(Onder of boven de 18 jaar) |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://thefirmwareumbrella.blogspot.com/ laat hem tinyumbrella downloaden. Hierna advnced aanklikknen, iphone 3gs 4.0 of 4.0.1 selecteren en cydia daarna "save my shsh" Hierna "display shsh" staat er iets in de lijst? dan moet het werken Laatst gewijzigd door gosat; 25-08-10 om 19:48. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als de 4.0 of 4.0.1 SHSH op de cydia server staan, download hij ze naar je computer. In de status of in die lijst kun je gelijk zien of het gelukt is om ze te downloaden.
|
|
|||
|
|||
zal het proberen, heb wel nooit cydia de opdracht gegeven die dingen op te slaan...
offtopic; ik ben 20 jaar oud. en de koper schat ik zo'n 22 ofzo. |
|
|||
|
|||
Adviseren om het met Tinyumbrella te doen......Zo is het mij ook gelukt.
|
|
|||
|
|||
Die vraag moet je beantwoord hebben tijden de jailbreak......Make my life easyer word er dan gevraagd.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Unlocken van 2ehands Iphone 3G | habets1811 | Unlock | 7 | 27-03-10 20:39 |
Waarop letten bij het kopen van een 2ehands iPhone 3G(S) ? | Vegieto | Koopinformatie Nederland | 1 | 04-08-09 15:27 |
Nieuwe 3GS 16gb, of 2ehands 32g? | liquidsnake1989 | Koopinformatie Nederland | 1 | 22-07-09 17:32 |
IP adres iPhone conflict in Wi-Fi netwerk | jaybee | Wi-Fi | 4 | 26-12-08 15:19 |
|
|