Allcom problemen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) mail adres van mobistar lommel is : mcolommel@gmail.com...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail adres van mobistar lommel is : mcolommel@gmail.com
|
|
|
||||
|
||||
Gisteren gemaild naar Lommel, nog geen reacie helaas...
|
||||
|
||||
Hij is binnen!!! Ga hem straks halen!!
|
|
|||
|
|||
Mijne niet, en ze zijn ook niet telefonisch bereikbaar.. jammer, maar goed, nu weet ik wel dat ik (hopelijk) snel (voor 31 september???) aan de beurt ben (3augustus besteld)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hebben jullie nog geprobeerd om met Mobistar te bellen ?
Ik zonet 40 minuten aan de telefoon, ze konden me niets vertellen. Vorige week ook al 3 keer gebeld, en ze beloofden de zelfde of volgende dag terug te bellen. Tot nu toe nog niets gehoord. Ik ben echt furieus...is er nog iets anders wat ik kan doen ? Kan iemand het telefoonnummer noteren van waaruit men gebeld is door mobistar? (in lommel 2*32 GB besteld en aanbetaald a 400 euri op 23 juli) |
|
|||
|
|||
update:
Heb maar een email verstuurd naar emailadres vermeld hierboven. Is er iemand die hier antwoord op gehad heeft ??? Gr W |
|
|||
|
|||
Ben net terug van mobistar lommel met 3 prachtige iphone 4 32GB,
Ze werken top. kan toch snel gaan zo zaterdag wist de meneer in de winkel mij nog niks te beloven en nu heb ik hem gewoon in mijn handen. |
|
|||
|
|||
Kvind het best wel oneerlijk, jij hebt er al drek 3 en ik moet wachtte voor a single one! ma ja leven is redelijk oneerlijk!
|
|
|||
|
|||
ja da klopt maar ja heb er ook redelijk lang voor gewacht het wordt deze week de 2de maand. maar zal nu wel best snel gaan lopen want hij had er ook best veel liggen achter de toon bank toch zkr wel meer dan 15 iphone's.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja maar ik heb ook 32GB en da zal wss wel wat langer wachten zijn, Ik wacht binnen 4 dagen ook al 2 maanden ( 27 juli) en ik ben het wachten kotskots beu! als ik hem morgen niet heb ga ik maandag flink mij wat kwaad maken in de winkel! Wel fijn voor jou dat je ze eindelijk hebt! nu ik nog! |
|
|||
|
|||
Heb hem
Heb hem vandaag kunnen ophalen in Hasselt.
iPhone 4 32G Werd gisteren gebeld door Mobistar winkel Hasselt. Ze hebben dus schijnbaar de lijsten van allcom. Man zei dat ze gewoon volgens besteldatum geleverd zullen worden. Worden verder geen Iphones uitgeleverd totdat de lijst van Allcom is weggewerkt. Wel jammer dat ik schijnbaar een heb uit de 2e levering.. Softwareversie 4.0.2. Dus helaas geen JB Dus dan maar direct geupdated naar 4.1 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Heb hem gisteren om 17.30u in Hasselt op kunnen halen, dus niet in Lommel, da end rijden emaakt nie uut ik heb hem eindelijk!!! Heb een 16gb met 4.1, nu w88 op de jailbreak...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Er zijn toch helemaal nog geen witte |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nu ff kijken welke case ik neem, toch een doorzichtige denk ik... Welke hebben jullie genomen en waarom??
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Problemen | jimspeed1998 | Unlock | 2 | 14-04-11 16:19 |
iPhone: 3G 3.1.3 problemen | Wusblogs | Jailbreak | 15 | 28-07-10 01:26 |
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen | firefly85 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-07-10 17:43 |
Problemen | stadjer | Archief | 1 | 03-07-09 10:37 |
|
|