Allcom problemen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door windofsurf ah sorry ben al ff ni meer mee en dan lees je snel over het verhaal daarvoor probeer ik mobistar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oke, laat maar weten hoe het gesprek ging, want van mobistar hebben wenog vrij weinig gehoord.. behalve dan van allcom dat mobistar ons snel binnekort zal b ellen..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb eea afgebeld (Hoofdzetel Zolder, Mobistar klantendienst(na ingeven vals nummer).
Bij Mobistar klantendienst wisten ze niks. Daarna teruggebeld met Zolder. Daar nam Valentino de telefoon op. Hij vertelde me dat het gisteren (vrijdag) in de kranten Het Laatste Nieuws en Het Belang van Limburg stond op pagina 11, dat de Allcom winkels overgenomen zouden worden door Mobistar (dus evenals de reserveringen en vooruitbetalingen). Hij zou het artikel voor me inscannen en emailen. Hij verwachtte dat er volgende week rond woensdag, donderdag officiele communicatie hiervoor uit zal gaan. BTW, ik zie dat hun website weer in de lucht is.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
deze bevestigde ook het artikel in de krant die benadrukt dat alle winkels zijn overgenomen door mobistar en ik heb mijn gegevens moeten doorgeven. De verantwoordelijke werkt wel enkel van maandag tot vrijdag! Dat betekent dus dat ik maandag wordt gebeld met meer uitleg! Ik hou jullie alleszins op de hoogte! |
|
||||
|
||||
Kijk dat is dan iig wel goed nieuws, toch fijn als je zoveel tegenstrijdige berichten hier leest..
|
|||
|
|||
Citaat:
ik kan eigenlijk helemaal niet lachen met dit schouwspel als allcom eens iets tegoei deed had nu al mijn iphone langer dan een maand! |
|
||||
|
||||
Idd het slaat natuurlijk ook nergens op wat er hier gebeurt. Ik hoop alleen dat ALS Mobistar het overneemt ze ons dan wel enige voorrang geven zeker aangezien we al zo lang (ik vanaf 27-7) aan het wachten zijn... en anders maar mijn voorschot terug, dan kijk iok ergens anders wel en wordt het toch wel een via Mobistar geleverde iPhone uiteindelijk...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maargoed.. we keep on waiting. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mobistar zal ongetwijfeld alles doen wat ze kunnen doen voor ons! |
|
|||
|
|||
Goed nieuws voor de 'slachtoffer'.
Heb net telefonisch contact gehad met Mobistar Brussel. Hun medewerkster wist mij te bevestigen dat zij volop aan die Allcom-zaak bezig zijn, en dat binnen enkele dagen, hooguit 1 week, die winkels terug opengaan onder beheer van Mobistar zelf. Mensen die een voorschot hebben betaald, kunnen dit probleemloos in die winkels zelf terugvorderen. Hoe het zit met hun leveringen van Ipnone's wist ze me niets te zeggen. Groeten, Icepod |
|
||||
|
||||
En wie gaat er zijn voorschot terug halen en wie wacht er nog? Ik twijfel nog....
|
|
|||
|
|||
Ben zaterdag in Hasselt geweest. Er liggen 2 mobistar shops. 1tje was dicht. Neem aan dat dat de allcom is.?
|
|
|||
|
|||
goh ik wacht nog denk ik...
ben nu al eeuwen aant wachten op mn iphone.. Nu je geld terugvragen en dan de kans lopen dat hij er wonder boven wonder binnen een week is zou nog harder balen zijn... in andere winkels ligt hij daarentegen ook niet zo maar op voorraad.. Nu ja, eerst eens zien of er aan deze hele allcom bazaar ook een echt einde komt.. Heb al zo veel verhalen gehoord van hun personeel zelf.. En deze verhalen kwamen helemaal niet overeen met wat andere mensen te horen kregen.. Kutnest ! |
|
|||
|
|||
ik dekn dat ik ook even wacht op het persbericht... of op een telefoontje,
is het slimste lijkt me zo |
|
|||
|
|||
ja ik wacht ook nog maar effe...16 juni besteld
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tenzij ik hier iemand op dit forum een plezier kan doen, mocht ik meteen eentje kunnen meenemen in de loop van deze week... I' |
|
|||
|
|||
Ik zit er hard aan te denken om mijn geld terug te gaan halen.
En zou iemand mij het nummer van mobistar kunnen geven voor als ik ze nog iets wil vragen?
|
||||
|
||||
Zojuist mail gehad...
per 6-9 is allcom idd door Mobistar overgenomen en zij gaan nu zorg dragen voor de levering van de iPhone's. Ik ga denk eens bellen zodra ze weer open zijn en dan kijken of ik hem ook kan afnemen zonder accesoire pakket en anders ga ik maar mijn voorschot terug halen. Wel apart dat ze elke klant in de reply hebben staan, beetje slordig... Mobistar nummer is 0495-959500 |
|
|||
|
|||
Citaat:
ben benieuwd wanneer ze nou eindelijk eens open gaan.. hopelijk snel want wil mijn iphone echt voor 30 september |
|
||||
|
||||
Nou in de adressenlijst komen zowat alle mensen voor die er een besteld hebben....
|
|
|||
|
|||
Heb ook even naar Allcom Heusden gebeld en daar meldden ze me eerst als antwoord op mijn vraag dat er totaaaaal geen problemen bij hun waren en dat Mobistar nu zelf de verscheidene filialen zou overgenomen hebben, ook dat ze alle voorbestellingslijsten en dergelijke hadden overgenomen, en dat zij dus voor de verdere uitlevering van de toestellen zouden instaan. Hoe en wanneer alles weer operationeel zou zijn wist de "lichtge-irriteerde" vrouw aan de andere kant me niet te vertellen. Waarschijnlijk redelijk wat iPhoneclub forum bezoekers aan de lijn gehad
Ben razend benieuwd naar het verdere verloop van dit verhaal. Want ik heb A geen zin om weer helemaal vanaf 0 te moeten gaan wachten in een andere winkel; ik sta van 31/07 op de lijst en was 2-tal weken geleden naar plaatsje 7 verhuisd; en B om mijn voorschot van 206€ te verliezen mede dankzij dat f*kkin' optie pakket... |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Problemen | jimspeed1998 | Unlock | 2 | 14-04-11 16:19 |
iPhone: 3G 3.1.3 problemen | Wusblogs | Jailbreak | 15 | 28-07-10 01:26 |
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen | firefly85 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-07-10 17:43 |
Problemen | stadjer | Archief | 1 | 03-07-09 10:37 |
|
|