//

Allcom problemen

Allcom problemen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door windofsurf ah sorry ben al ff ni meer mee en dan lees je snel over het verhaal daarvoor probeer ik mobistar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #121  
Oud 11-09-10, 13:00
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door windofsurf Bekijk bericht
ah sorry ben al ff ni meer mee en dan lees je snel over het verhaal
daarvoor probeer ik mobistar al de hele tijd voor te bellen ma kzit constant met een wachtmuziekje
Oke, laat maar weten hoe het gesprek ging, want van mobistar hebben wenog vrij weinig gehoord.. behalve dan van allcom dat mobistar ons snel binnekort zal b ellen..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 11-09-10, 13:06
woutje76 woutje76 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeist
Berichten: 40
Stuur een bericht via MSN naar woutje76
Standaard

Ik heb eea afgebeld (Hoofdzetel Zolder, Mobistar klantendienst(na ingeven vals nummer).
Bij Mobistar klantendienst wisten ze niks.

Daarna teruggebeld met Zolder. Daar nam Valentino de telefoon op. Hij vertelde me dat het gisteren (vrijdag) in de kranten Het Laatste Nieuws en Het Belang van Limburg stond op pagina 11, dat de Allcom winkels overgenomen zouden worden door Mobistar (dus evenals de reserveringen en vooruitbetalingen). Hij zou het artikel voor me inscannen en emailen.

Hij verwachtte dat er volgende week rond woensdag, donderdag officiele communicatie hiervoor uit zal gaan.

BTW, ik zie dat hun website weer in de lucht is....
  #123  
Oud 11-09-10, 14:13
windofsurf windofsurf is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Genk, België
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woutje76 Bekijk bericht
Ik heb eea afgebeld (Hoofdzetel Zolder, Mobistar klantendienst(na ingeven vals nummer).
Bij Mobistar klantendienst wisten ze niks.

Daarna teruggebeld met Zolder. Daar nam Valentino de telefoon op. Hij vertelde me dat het gisteren (vrijdag) in de kranten Het Laatste Nieuws en Het Belang van Limburg stond op pagina 11, dat de Allcom winkels overgenomen zouden worden door Mobistar (dus evenals de reserveringen en vooruitbetalingen). Hij zou het artikel voor me inscannen en emailen.

Hij verwachtte dat er volgende week rond woensdag, donderdag officiele communicatie hiervoor uit zal gaan.

BTW, ik zie dat hun website weer in de lucht is....
Wel ik had juist een werknemer van mobistar aan de lijn,
deze bevestigde ook het artikel in de krant die benadrukt dat alle winkels zijn overgenomen door mobistar en ik heb mijn gegevens moeten doorgeven. De verantwoordelijke werkt wel enkel van maandag tot vrijdag! Dat betekent dus dat ik maandag wordt gebeld met meer uitleg!
Ik hou jullie alleszins op de hoogte!
  #124  
Oud 11-09-10, 14:25
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Kijk dat is dan iig wel goed nieuws, toch fijn als je zoveel tegenstrijdige berichten hier leest..
__________________
1st iPhone from Miami,last 1 from Hasselt
  #125  
Oud 11-09-10, 14:28
windofsurf windofsurf is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Genk, België
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugene Bekijk bericht
Kijk dat is dan iig wel goed nieuws, toch fijn als je zoveel tegenstrijdige berichten hier leest..
Wel jij bent misschien de enige die het hier fijn vindt.
ik kan eigenlijk helemaal niet lachen met dit schouwspel als allcom eens iets tegoei deed had nu al mijn iphone langer dan een maand!
  #126  
Oud 11-09-10, 16:01
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Idd het slaat natuurlijk ook nergens op wat er hier gebeurt. Ik hoop alleen dat ALS Mobistar het overneemt ze ons dan wel enige voorrang geven zeker aangezien we al zo lang (ik vanaf 27-7) aan het wachten zijn... en anders maar mijn voorschot terug, dan kijk iok ergens anders wel en wordt het toch wel een via Mobistar geleverde iPhone uiteindelijk...
  #127  
Oud 11-09-10, 16:06
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugene Bekijk bericht
Idd het slaat natuurlijk ook nergens op wat er hier gebeurt. Ik hoop alleen dat ALS Mobistar het overneemt ze ons dan wel enige voorrang geven zeker aangezien we al zo lang (ik vanaf 27-7) aan het wachten zijn... en anders maar mijn voorschot terug, dan kijk iok ergens anders wel en wordt het toch wel een via Mobistar geleverde iPhone uiteindelijk...
Dat hoop ik ook, voorrang, eigenlijk vind ik dat ze ons wel iets mogen laten weten via een mail. zo moeilijk is dat toch niet.. alle mensen die hebben gereserveerd via allcom. ze hebben alle lijsten toch digitaal..
maargoed.. we keep on waiting.
  #128  
Oud 11-09-10, 16:41
windofsurf windofsurf is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Genk, België
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
Dat hoop ik ook, voorrang, eigenlijk vind ik dat ze ons wel iets mogen laten weten via een mail. zo moeilijk is dat toch niet.. alle mensen die hebben gereserveerd via allcom. ze hebben alle lijsten toch digitaal..
maargoed.. we keep on waiting.
Je moet ook weten dat mobistar niks kan doen aan het feit dat allcom in fout is! Ik vind dat een beetje begrip ook wel op zen plaats is! Ikzelf wacht ook al van 27/7 en stond 1e in genk maar door stomme fouten van allcom, kan ik nog langer wachtten!
Mobistar zal ongetwijfeld alles doen wat ze kunnen doen voor ons!
  #129  
Oud 13-09-10, 11:48
Icepod Icepod is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 69
Standaard

Goed nieuws voor de 'slachtoffer'.

Heb net telefonisch contact gehad met Mobistar Brussel. Hun medewerkster wist mij te bevestigen dat zij volop aan die Allcom-zaak bezig zijn, en dat binnen enkele dagen, hooguit 1 week, die winkels terug opengaan onder beheer van Mobistar zelf.
Mensen die een voorschot hebben betaald, kunnen dit probleemloos in die winkels zelf terugvorderen.

Hoe het zit met hun leveringen van Ipnone's wist ze me niets te zeggen.

Groeten,

Icepod
  #130  
Oud 13-09-10, 12:12
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

En wie gaat er zijn voorschot terug halen en wie wacht er nog? Ik twijfel nog....
  #131  
Oud 13-09-10, 12:20
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Ben zaterdag in Hasselt geweest. Er liggen 2 mobistar shops. 1tje was dicht. Neem aan dat dat de allcom is.?
  #132  
Oud 13-09-10, 13:44
laurentdes laurentdes is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

goh ik wacht nog denk ik...
ben nu al eeuwen aant wachten op mn iphone.. Nu je geld terugvragen en dan de kans lopen dat hij er wonder boven wonder binnen een week is zou nog harder balen zijn...
in andere winkels ligt hij daarentegen ook niet zo maar op voorraad.. Nu ja, eerst eens zien of er aan deze hele allcom bazaar ook een echt einde komt..
Heb al zo veel verhalen gehoord van hun personeel zelf.. En deze verhalen kwamen helemaal niet overeen met wat andere mensen te horen kregen..
Kutnest !
  #133  
Oud 13-09-10, 14:06
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

ik dekn dat ik ook even wacht op het persbericht... of op een telefoontje,
is het slimste lijkt me zo
  #134  
Oud 13-09-10, 14:09
luckyluke10 luckyluke10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 9
Standaard

ja ik wacht ook nog maar effe...16 juni besteld
  #135  
Oud 13-09-10, 17:33
Icepod Icepod is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugene Bekijk bericht
En wie gaat er zijn voorschot terug halen en wie wacht er nog? Ik twijfel nog....
Gezien ik elders eentje heb kunnen kopen, ga ik voor mijn centen.
Tenzij ik hier iemand op dit forum een plezier kan doen, mocht ik meteen eentje kunnen meenemen in de loop van deze week...

I'
  #136  
Oud 13-09-10, 19:44
dennis9920 dennis9920 is offline
 
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 231
Standaard

Ik zit er hard aan te denken om mijn geld terug te gaan halen.
En zou iemand mij het nummer van mobistar kunnen geven voor als ik ze nog iets wil vragen?
__________________
Origineel: Iphone us 3.1.3 OTB BL4.6 | Huidige firmware: 3.1.3 | Bootloader: 4.6 | Baseband: 04.05.04_G | Unlock: Bootneuter .
  #137  
Oud 14-09-10, 11:49
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Zojuist mail gehad...

per 6-9 is allcom idd door Mobistar overgenomen en zij gaan nu zorg dragen voor de levering van de iPhone's. Ik ga denk eens bellen zodra ze weer open zijn en dan kijken of ik hem ook kan afnemen zonder accesoire pakket en anders ga ik maar mijn voorschot terug halen.

Wel apart dat ze elke klant in de reply hebben staan, beetje slordig...

Mobistar nummer is 0495-959500
  #138  
Oud 14-09-10, 11:50
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugene Bekijk bericht
Zojuist mail gehad...

per 6-9 is allcom idd door Mobistar overgenomen en zij gaan nu zorg dragen voor de levering van de iPhone's. Ik ga denk eens bellen zodra ze weer open zijn en dan kijken of ik hem ook kan afnemen zonder accesoire pakket en anders ga ik maar mijn voorschot terug halen.

Wel apart dat ze elke klant in de reply hebben staan, beetje slordig...

Mobistar nummer is 0495-959500
in de reply?? hoe beoel je?
ben benieuwd wanneer ze nou eindelijk eens open gaan.. hopelijk snel want wil mijn iphone echt voor 30 september
  #139  
Oud 14-09-10, 12:10
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Nou in de adressenlijst komen zowat alle mensen voor die er een besteld hebben....
  #140  
Oud 14-09-10, 13:32
tranceparency tranceparency is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Heb ook even naar Allcom Heusden gebeld en daar meldden ze me eerst als antwoord op mijn vraag dat er totaaaaal geen problemen bij hun waren en dat Mobistar nu zelf de verscheidene filialen zou overgenomen hebben, ook dat ze alle voorbestellingslijsten en dergelijke hadden overgenomen, en dat zij dus voor de verdere uitlevering van de toestellen zouden instaan. Hoe en wanneer alles weer operationeel zou zijn wist de "lichtge-irriteerde" vrouw aan de andere kant me niet te vertellen. Waarschijnlijk redelijk wat iPhoneclub forum bezoekers aan de lijn gehad

Ben razend benieuwd naar het verdere verloop van dit verhaal. Want ik heb A geen zin om weer helemaal vanaf 0 te moeten gaan wachten in een andere winkel; ik sta van 31/07 op de lijst en was 2-tal weken geleden naar plaatsje 7 verhuisd; en B om mijn voorschot van 206€ te verliezen mede dankzij dat f*kkin' optie pakket...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Problemen jimspeed1998 Unlock 2 14-04-11 15:19
iPhone: 3G 3.1.3 problemen Wusblogs Jailbreak 15 28-07-10 00:26
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen firefly85 Jailbreak apps en thema's 2 25-07-10 16:43
Problemen stadjer Archief 1 03-07-09 09:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:47.