Allcom problemen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Icepod Al die Allcom-shit zijn officieel Mobistar Centers. Dus zal Mobistar in geval van een faling wel op de proppen moeten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Maar is elk Mobistar center in Limburg nie onderdeel van allcom. Dan kunt Ge moeilijk anders dan in een "niet"-officiële winkel uw telefoon halen. Als allcom failliet is verwacht ik zeker een antwoord Van Mobistar. Ik zal deze voormiddag eens bellen.
|
|
|||
|
|||
Goed,
zojuist gebeld met Allcom winkel +32 12 264 526. Vriendelijke meneer stond me te woord. Het volgende blijkt er aan de hand te zijn. Allcom [Red: naam verwijderd] heeft "vergeten" zijn licentie met Mobistar te verlengen. Daardoor mogen bepaalde Allcom winkels die enkel mobistar voeren (merknamen dragen, etc.) geen reclame uitingen doen namens Mobistar totdat de licentie weer verlengd is. De winkels in Hasselt, Genk, etc zijn niet leeggehaald, maar alle Mobistar uitingen etc zijn naar het magazijn verhuisd. Er was nog niet bekend wanneer dit weer opgelost zou zijn. Hangt denk ik af van onderhandelingen... Een faillissement leek de meneer uit den boze gezien de cijfers die hij draait... |
|
||||
|
||||
En wanneer kunnen we onze Iphone's nu verwachten? Dan moet Allcom ons maar een gratis hoesje verstrekken als we hem niet in september ontvangen, dit is gewoon wanbeleid daarzo...
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heb ik geluk dat ik mijn toestel 1 dag voor de bewuste sluitingen heb ontvangen.
Vind het erg voor de gedupeerden |
|
|||
|
|||
Ja echt triest.
|
|
|||
|
|||
is er ook een datum bekend dat ze weer open gaan of kan daar iemand achteraan gaan??
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ook van Lommel dus, hadden ze al enig zicht op wanneer er weer zouden binnen komen? Moet ik ook nog eens een heel stuk verder rijden nondeju!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je moet denken ze verdelen enkel aan de 1e van de lijst! (32GB) wat ik dus heb gekocht! De 16GB weet ik eig niks van! |
|
|||
|
|||
Citaat:
En, hoeveelste sta je dan op de lijst van Lommel voor een 32GB? |
|
|||
|
|||
Citaat:
En ik heb de mijne niet van lommel maar van Genk! In Genk sta ik 1e voor een 32GB |
|
|||
|
|||
Ik mag toch hopen dat ze uitleveren op volgorde van de bestellingsdatum! Wacht al sinds 23 juli...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Ook wel stom dat alles zo moest lopen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb geprobeerd om naar Maasmechelen te bellen, maar kreeg een faxtoon.. heb toen nog 2 minuten gewacht maar werd niet opgenomen. Ik weet niet of die zaak nu gesloten is of niet, heb er in iedergeval niks van gehoord.. en denk dat ik eigenlijk in een van deze weken zou worden geholpen. (32 gb model besteld op 2 augustus)
|
|
||||
|
||||
Ik zal vandaag weer eens gaan bellen, sta sinds de 27e juli in Lommel op de lijst voor een 16gb..
|
|
||||
|
||||
Net weer met Hk gebeld en te horen gekregen dat Lommel weer open gaat en ze volgende week een zending iPhone's verwachten, mocht Lommel nog niet open zijn is hij ook in Heusen-Zolder af te halen...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Problemen | jimspeed1998 | Unlock | 2 | 14-04-11 16:19 |
iPhone: 3G 3.1.3 problemen | Wusblogs | Jailbreak | 15 | 28-07-10 01:26 |
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen | firefly85 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-07-10 17:43 |
Problemen | stadjer | Archief | 1 | 03-07-09 10:37 |
|
|