Allcom problemen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Gvd bellen gaat ook niet lijn is "verstoord"!!! Kunnen we niet bij Mobistar aankloppen aangezien ik hem bij Mobistar koop en zij leveren aan Allcom. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Gvd bellen gaat ook niet lijn is "verstoord"!!! Kunnen we niet bij Mobistar aankloppen aangezien ik hem bij Mobistar koop en zij leveren aan Allcom. Wat een k#tzooi anders!!
|
|
|
||||
|
||||
Uhhm, lees eens de "in Belgie" topic... De Winkels zijn gesloten van Allcom!!!
WTF!!!!! Poen kwijt?? Mobistar nu verantwoordelijk, of niet??? |
|
|||
|
|||
Je hebt helemaal gelijk! Sorry! Inderdaad tijdelijk blablabla...
|
|||
|
|||
NIet failliet volgens register....
Kan iemand eens aankloppen morgen in Lommel? |
|
|||
|
|||
ik heb zojuist (om 1:31...???) een mail gekregen van Allcom.
Citaat:
Laatst gewijzigd door trevisnl; 27-08-10 om 03:07. |
|
|||
|
|||
Hmmm. Dit zijn vreemde praktijken. Ik ga morgen naar Lommel indien iemand er eerder komt laat ie dan iets weten?
|
|
|||
|
|||
Meisje dat ik ken werkt bij Allcom - ze is wel in verlof atm maar na wat rondbellen wist ze ook niets...
|
|
|||
|
|||
Zo dat is wel ***** en nu?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Net gebeld, dat de winkels van Allcom dicht zijn zou van tijdelijke aard zijn, het was iets interns vertelde de vrouw me. Ze zouden dacht ze binnen enkele dagen weer open zijn. De iPhone zou gewoon nog komen alleen wist ze niet wanneer. Als de iPhone's niet meer kwamen dan zou ik mijn aanbetaling terug kunnen krijgen anders niet,ben vergeten te vragen waarom ik er accessoires bij moest kopen.
Kan misschien iemand anders eens bellen en dit bevestigen? Heb via belbazaar gebeld. O ja dat mm ze heeft zou niet kunnen volgens haar, alleen 3gs wel??? |
|
||||
|
||||
Net gebeld, dat de winkels van Allcom dicht zijn zou van tijdelijke aard zijn, het was iets interns vertelde de vrouw me. Ze zouden dacht ze binnen enkele dagen weer open zijn. De iPhone zou gewoon nog komen alleen wist ze niet wanneer. Als de iPhone's niet meer kwamen dan zou ik mijn aanbetaling terug kunnen krijgen anders niet,ben vergeten te vragen waarom ik er accessoires bij moest kopen.
Kan misschien iemand anders eens bellen en dit bevestigen? Heb via belbazaar gebeld. O ja dat mm ze heeft zou niet kunnen volgens haar, alleen 3gs wel??? |
|
|||
|
|||
dat is een standaard pakket van mobistar!
daar kun je niet onderuit! heb ik al gevraagd in de winkel! |
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist ook een mevrouw aan de telefoon gehad. (Zolder, after sales van Allcom zelf). Die geeft exact hetzelfde antwoord. Er is absoluut geen sprake van een faillissement, volgens haar.
Alles is idd dicht van tijdelijke aard, en de website is ook tijdelijk down. Dat de winkels dicht zijn is vanwege interne onvoorziene omstandigheden.... Wat moeten we daar van denken ? Gokje: - overname van Allcom door andere partij ... - toch aanvraag van uitstel van betaling.... - webserver die ook voip en betalingsverkeer doet is ontploft (vind dit trouwens nog het meest waarschijnlijke...!) Voor zover kon de vrouw mij verzekeren dat wanneer de iphones binnenkwamen de mensen gebeld zouden worden, dat ze deze konden ophalen. Dat de winkels dicht zouden zijn zou echt van tijdelijke aard zijn. (enkele dagen...) Gr W |
|
||||
|
||||
Het is wel vreemd dat er mensen zijn die dit pakket of niet hoeven af te nemen en anders het pakket voor 8 of 30 euro krijgen. Bij mij staat het voor zo'n 70 euro op de bon omdat ze de prijs van de iPhone nog niet wisten toen ik em bestelde.
|
|
||||
|
||||
Maakt me niets uit, als ik evt. de aanbetaling maar ergens kan terug krijgen als het mis zou gaan...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ma inderdaad wel vreemd ma ze weten dan ook niet echt veel |
|
|||
|
|||
Is er al iemand die iets meer weet van de sluiting van de winkels van Mobistart/Allcom in Belgisch Limburg, anders dan dat ze tijdelijk dicht zijn.
|
|
|||
|
|||
Zie onderwerp Bestelling Mobistar Lommel....
|
|
|||
|
|||
Allcom problemen
Mobistar Center Genk Marktstraat
Ter info, voor zij die hier goederen besteld hebben, zoals ik... Deze zaak werd twee dagen geleden LEEG gehaald door de instanties. Keet is nu gesloten, hoort in de groep Allcom-ketens, waar NIEMAND telefonisch bereikbaar is. Ben benieuwd hoe deze farce afloopt... Grtz, I' Laatst gewijzigd door WDS001; 28-08-10 om 21:01. Reden: Topictitel aangepast |
|
|||
|
|||
Hmm strange, ben eens benieuwd hoe dat afloopt dan. Daarnet gelukkig de mijne éindelijk in Mol mogen gaan halen, ben ik blij dat ik er geen gereserveerd heb in Genk. Eens benieuwd hoe het met de ander Allcom-winkels zit dan, ben sebiet nog in Hasselt dus eens kijken of die daar ook gesloten is...
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Problemen | jimspeed1998 | Unlock | 2 | 14-04-11 16:19 |
iPhone: 3G 3.1.3 problemen | Wusblogs | Jailbreak | 15 | 28-07-10 01:26 |
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen | firefly85 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-07-10 17:43 |
Problemen | stadjer | Archief | 1 | 03-07-09 10:37 |
|
|