Allcom problemen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Hmm strange, ben eens benieuwd hoe dat afloopt dan. Daarnet gelukkig de mijne éindelijk in Mol mogen gaan halen, ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder nog ander contact gehad met een mobistar helpdesk, die adviseerden me om maandag contact op te nemen met hun hoofdzetel in Brussel. Wat ik ook ga doen... Wordt vervolgd... I' |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Allcom bvba Allcom bvba werkt wel
|
||||
|
||||
Blijft maar een vreemd verhaal en geeft weinig vertrouwen voor de toekomst... Ik hoop wel dat ik hem voor eind september heb zodat je iig nog van het gratis hoesje gebruik kunt maken.
|
|||
|
|||
Zag net dat er in Maart al een BvBa van Allcom (Turnhout) failliet ging dus het rommelde daar al wat langer
|
|||
|
|||
Allcom-s was een computerwinkel uit turnhout onder de naam allwebsales computers. Weet het niet zeker maar buiten het feit dat er een s achter de naam staat heeft dit bedrijf niks van doen met deze uit zolder. Ze hebben trouwens ook een andere maatschappelijke zetel.
|
|
||||
|
||||
Ben zeer benieuwd wat ze Mobistar gaan zeggen. Anders maar eens naar de hoofdzetel gaan en daar mijn poen terug halen, want dit schiet niet op!
|
|
|||
|
|||
ik ben heel erg benieuwd wanneer er nou eindelijk duidelijkheid komt... wacht al sinds dag 1 op de iphone.. zeer vermoeiend.
|
|
|||
|
|||
al iemand naar Maasmechelen geweest sinds er iets aan de hand is met Allcom?
Laatst gewijzigd door trevisnl; 28-08-10 om 23:04. |
|
|||
|
|||
Is er iets aan de hand met Allcom dan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
voor ik op vakantievertrok stond ik 1e maar waarschijnlijk zal ik ergens anders moeten halen! dit is echt ***********! kga morgen bellen naar zolder! Ik wil weten wat er nu gebeurd! |
|
|||
|
|||
morgen is het zondag, ik denk dat maandag wat meer zin heeft
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes aan de 'gedeputeerden', ik verwacht (en hoop) dat jullie het hier niet bij zullen laten... Laatst gewijzigd door FenixStyle; 29-08-10 om 03:25. |
|
|||
|
|||
Nou. ik als nederlander heb in het buitenland (belgie) wel als laatste van spreken.. dus word moeilijk.. laten we eerst afwachten op een bericht van Allcom zelf.. zou echt aso zijn als ze niks meer van zich laten horen en gewoon opeesn van de kaart zijn...
|
|
|||
|
|||
Nu als ze echt failliet zijn moeten we dan niet proberen om ons voorschot te recupereren via de curator. Of is het mogelijk om beslag te laten leggen op een deel van de inboedel voor zover die er nog is?
|
|
||||
|
||||
//Diverse topics samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
ik weet niet of ze failliet zijn.... op de site staat tijdelijk offline en ze hebben me ook gemaild dat ze tijdelijk gesloten zijn.
|
|
||||
|
||||
Baal hier wel ontzettend van, eerst wordt mijn 3g op vakantie gejat koop ik als vervanging via mp een andere wordt ik opgelicht en krijg ik niets.Na veel gedoe mijn poen uiteindelijk terug gehad. Koop ik een 3gs blijkt die kapot te zijn nadat ik hem had gekocht. Denk ik bestel maar een iPhone 4 ben ik van het gedoe af heb ik dit weer...
Lijkt zo langzamerhand wel een vloek op te rusten... Ik hoop dat Mobistar nog iets kan betekenen als allcom echt weg zou zijn... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar zover is het nog niet. Maar ik verwacht vanaf maandag WEL duidelijkheid van Mobistar. Anders rij ik naar hun hoofdzetel in Brussel, en daar ga ik niet buiten zonder mijn 206 euro voorschot...of ik bega ongelukken |
|
|||
|
|||
Citaat:
ofwel geven ze mij ne iphone 4 of mijn geld terug! zo simpel is het! blijkbaar te moeilijk voor allcom! |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Problemen | jimspeed1998 | Unlock | 2 | 14-04-11 16:19 |
iPhone: 3G 3.1.3 problemen | Wusblogs | Jailbreak | 15 | 28-07-10 01:26 |
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen | firefly85 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-07-10 17:43 |
Problemen | stadjer | Archief | 1 | 03-07-09 10:37 |
|
|