iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Allcom problemen (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/70173-allcom-problemen.html)

windofsurf 09-09-10 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jorg1986 (Bericht 557322)
Dit zelfde verhaal heb ik vandaag ook gehoord. Ze zeggen in de loop van volgende week contact op te nemen (we zullen zien). De 'lijst' met orders was pas vandaag doorgegeven aan Mobistar. Ik heb Mobistar niet kunnen bereiken maar de medewerker van Allcom zei dat Mobistar er alles aan doet om de iPhones zsm uit te leveren.

Heb 4G 32 GB besteld in Lommel op 14-08-2010 189,= euri aanbetaald.

hopelijk gaat het nu ook wat sneller qua leveringen enzo

trevisnl 09-09-10 19:36

de bestellingen van allcom zijn overgenomen door mobistar zelf.. heb net gebeld en we worden gewoon weer gebeld als we aan de beurt zijn.. maar dan door mobistar

ugene 09-09-10 19:46

Kijk das mss dan toch wel redelijk goed nieuws... Zou je met mobistarr kunnen bellen hierover? Ik neem aan dat we nu ook van het accesoirepakket af zijn wat "verplicht" zou zijn...

trevisnl 09-09-10 20:11

ik heb het hoofdfiliaal van allcom gebeld, die wist met te vertellen dat alle orders naar mobistar zijn verhuisd, dus daar kon allcom niks over zeggen..
daar moet je inderdaad mobistar voor bellen dus :)

woutje76 09-09-10 20:42

For the sake of simplicity:

Kan iemand me hier vertellen welk nummer ik moet bellen, en welke menukeuzes ?

Dank !

windofsurf 09-09-10 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ugene (Bericht 557371)
Kijk das mss dan toch wel redelijk goed nieuws... Zou je met mobistarr kunnen bellen hierover? Ik neem aan dat we nu ook van het accesoirepakket af zijn wat "verplicht" zou zijn...

Daar zou ik niet zo heel zeker van zijn!
Het pakket kwam dacht ik van mobistar zelf!

js1986 09-09-10 20:58

woutje76 tel allcom 011538856 keuze 4

woutje76 09-09-10 21:03

Ik bedoelde mobistar....

Die Not All are Welcome zooi ben ik wel zat....

windofsurf 09-09-10 21:05

tot wanneer kan je eig mobistar bellen?

trevisnl 10-09-10 10:32

hopelijk houden ze ook gewoon de goede volgorde aan... en gaat het inderdaad sneller dan allcom.. mij hadden ze ook verteld dat ik werd gebeld. we zijn benieuwd.

luckyluke10 10-09-10 11:36

telefoon nr gekregen van els bij allcomvan mobistar maar zij wisten er niets vanaf 0032495959500

Hahaba 10-09-10 20:48

Modbreak:
Gezien onze persoonlijke aansprakelijkheid is deze beschulding verwijderd.


Hahaba 11-09-10 07:49

Mobistar heeft al gereageerd. Waarom denk je dat de winkels toe zijn? Allcom mag niet meer met het merknaam Mobistar werken. Het stond gisteren in de krant. Denk je nu zelf niet dat dit nogal drastisch is? Dit doen ze niet zomaar. Dit is een serieuze fraude zaak, maar zo heb ik hem altijd gekend!
Ik probeer hier geen boeman te zijn hé! Ik hoop oprecht dat jullie aan je geld komen. Maar ik kan er niet tegen dat ze jullie leugens aan het vertellen zijn. Bel naar Mobistar en vraag naar de regioverantwoordelijke van Limburg. Doe desnoods een aangetekend schrijven naar Allcom EN Mobistar met de vraag naar een antwoord ivm jullie geld. Dan moeten ze reageren en officieel.
Veel succes allemaal! Ik duim mee!

ugene 11-09-10 08:25

Dus Mobistar gaat de iPhone's helemaal niet aan ons leveren begrijp ik. Wat een k@tzooi is dit toch aan het worden , wordt er helemaal schijtziek van!! Dan maar naar zolder en mun poen halen, wie gaat er mee. Ben er klaar mee dit gaat niet meer goed komen! Zeker niet als Mobistar zich niet voor ons in gaat zetten..

trevisnl 11-09-10 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ugene (Bericht 558622)
Dus Mobistar gaat de iPhone's helemaal niet aan ons leveren begrijp ik. Wat een k@tzooi is dit toch aan het worden , wordt er helemaal schijtziek van!! Dan maar naar zolder en mun poen halen, wie gaat er mee. Ben er klaar mee dit gaat niet meer goed komen! Zeker niet als Mobistar zich niet voor ons in gaat zetten..

Dat begrijp je dan verkeerd.. Allcom gaat ons niet meer de iPhones leveren, Mobistar doet dat.

Hahaba 11-09-10 10:41

Ik zou de moed nog niet opgeven hoor. Misschien wil Mobistar maar heel graag zijn klanten nu zeker terug tevreden maken. Het is Allcom die in de fout gegaan is, niet mobistar. Om het vertrouwen terug te krijgen zullen zij (mobistar) wel iets doen. Hoop en denk ik persoonlijk toch. Maar ik zou zeker allemaal samen iets doen tegen Allcom. Eerlijk is eerlijk. Zij hebben de voorschotten ontvangen en moeten die dan ook maar terug betalen. Samen zijn jullie sterker...

trevisnl 11-09-10 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hahaba (Bericht 558697)
Ik zou de moed nog niet opgeven hoor. Misschien wil Mobistar maar heel graag zijn klanten nu zeker terug tevreden maken. Het is Allcom die in de fout gegaan is, niet mobistar. Om het vertrouwen terug te krijgen zullen zij (mobistar) wel iets doen. Hoop en denk ik persoonlijk toch. Maar ik zou zeker allemaal samen iets doen tegen Allcom. Eerlijk is eerlijk. Zij hebben de voorschotten ontvangen en moeten die dan ook maar terug betalen. Samen zijn jullie sterker...

Zo komt het wel over, als je Allcom belt zeggen ze dat Mobistar alles heeft overgenomen en dat ze snel je erover zullen bellen.. dusl aten we maar gewoon weer wachten.... :) meer kunnen we toch niet echt doen.

windofsurf 11-09-10 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl (Bericht 558715)
Zo komt het wel over, als je Allcom belt zeggen ze dat Mobistar alles heeft overgenomen en dat ze snel je erover zullen bellen.. dusl aten we maar gewoon weer wachten.... :) meer kunnen we toch niet echt doen.


wel kheb allcom gebeld,
het voorschot wordt meegegeven aan mobistar!
Dus probeer ik mobistar te bellen, deze krijg ik echter niet aan de lijn!
dus strx nog ff proberen

trevisnl 11-09-10 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door windofsurf (Bericht 558793)
wel kheb allcom gebeld,
het voorschot wordt meegegeven aan mobistar!
Dus probeer ik mobistar te bellen, deze krijg ik echter niet aan de lijn!
dus strx nog ff proberen

Dat zeg ik toch ook? Dat was allang bekend, ben alleen benieuwd wanneer we nou eigenlijk onze iphone's krijgen.

windofsurf 11-09-10 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl (Bericht 558795)
Dat zeg ik toch ook? Dat was allang bekend, ben alleen benieuwd wanneer we nou eigenlijk onze iphone's krijgen.

ah sorry ben al ff ni meer mee en dan lees je snel over het verhaal :p
daarvoor probeer ik mobistar al de hele tijd voor te bellen ma kzit constant met een wachtmuziekje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:44.