Iphone 3gs 32gb $99 itsinstock.com discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik zocht bij google op Cheap Iphone 32gb 3gs $148. En kwam op dit adress: www.itsinstock.com/index.php?main_page=product_info&cPath=261_263&products_id=482 Ze verkopen hem daar voor maar $100 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs 32gb $99 itsinstock.com
Hallo allemaal,
Ik zocht bij google op Cheap Iphone 32gb 3gs $148. En kwam op dit adress: www.itsinstock.com/index.php?main_page=product_info&cPath=261_263&products_id=482 Ze verkopen hem daar voor maar $100 USD. Ik weet echter niet of ik deze website kan vertrouwen. Zouden jullie mij tips kunnen geven. Want $100 is heel weinig. Gr Sander |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kijk even bij google.. zou het niet doen als ik jou was
|
||||
|
||||
Als het te mooi is om waarvte zijn, is het dat ook! Trap er dus niet in!
|
||||
|
||||
Citaat:
Waarom moet dit toch altijd weer gezegd worden. Het lijkt wel alsof er mensen zijn die bedonderd WILLEN worden. Niet - doen !! |
|
||||
|
||||
is dit dezelfde kwibus die 350 euro eerst overmaakte naar een flapdrol op de waddeneiland misschien ;-)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik denk altijd dat dit soort advertenties kansloos is...
maar er zijn gek genoeg toch echt steeds personen die het in overweging nemen.. hoe dom kan je zijn.. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie antwoorden. En misschien is het wel dom. Maar ik dacht misschien heeft iemand hem daar gekocht. En inderdaad is 100. Dollard heel veel voor een beetje lucht.
Bedankt Citaat:
Ja eigenlijk is 100 veel maar voorr een iPhone. Maar ka voor een zakie lucht Laatst gewijzigd door WDS001; 11-09-10 om 10:49. Reden: Edit/MQuote knop gebruiken aub! |
Labels |
iphone 3gs 32gb $100 usd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb | PeHa5772 | Koopinformatie Nederland | 8 | 24-01-10 22:48 |
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA | VeeGee | Koopinformatie België | 4 | 04-11-09 16:02 |
|
|