//

Ipod op Amazone.com kopen? Ervaringen?

Ipod op Amazone.com kopen? Ervaringen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben van plan om een iPod Touch te kopen. Ik zie dat de 32 GB voor 299 euro te koop is in NL. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-09-10, 12:40
henkeholm henkeholm is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard Ipod op Amazone.com kopen? Ervaringen?

Hallo,

Ik ben van plan om een iPod Touch te kopen. Ik zie dat de 32 GB voor 299 euro te koop is in NL. Als je op de site van Amazone.com kijkt zijn ze daar voor 289 $ te koop is, =227 euro, dus 72 euro goedkoper. Is het mogelijk om vanuit Nederland een iPod daar te bestellen, of kom je dan allerlei invoerrechten tegen die je ook moet betalen? Heeft iemand ervaring hiermee of weet iemand hoe het zit?

Groeten, henkeholm
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-10, 16:02
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Je kan via borderlinx ook dingen bestellen in de US.. volgens mij stuurt amazone geen dingen naar nederland.
Hoe het met de invoerrechten zit weet ik niet, misschien gaat dit steekproefsgewijs.
  #3  
Oud 14-09-10, 17:59
VoltrefferVick's schermafbeelding
VoltrefferVick VoltrefferVick is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 173
Standaard

als je pech hebt onderscheppen ze je pakketje en betaal je invoerrechten en dat loopt soms aardig op
Alhoewel ik de kans klein acht dat ze hem onderscheppen omdat je hem via BL moet versturen en zij hem anoniem versturen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: ervaringen op Ipod Touch 4g? albertvanderiet iPhone Navigatie 4 09-05-11 23:22
iPod touch kopen? baart Koopinformatie Nederland 3 06-09-10 16:49
iPad kopen in Canada, ervaringen? forum.bericht iPad algemeen 4 18-07-10 12:50
Iemand ervaringen met Ipod Touch 3g OS 4.0? Raikonen1 iPhone algemeen 4 11-04-10 09:45
ipod touch 2g kopen cesaf Koopinformatie Nederland 1 13-10-08 19:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:36.