//

8 gig of 16 gig?

8 gig of 16 gig? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik ben Jakje, 35 jaar en toe aan een iphone Ik kan met mijn vodafone-abo verlengen en daarbij een Iphone 3gs 8 gb "uitkiezen". ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-09-10, 15:07
Jakje Jakje is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard 8 gig of 16 gig?

Hallo! Ik ben Jakje, 35 jaar en toe aan een iphone
Ik kan met mijn vodafone-abo verlengen en daarbij een Iphone 3gs 8 gb "uitkiezen". Bij vodafone hebben ze geen 16 of 32 gb (meer) dus dit is bij verlening mijn enige keus.

Is 8 gb genoeg? Ik wil natuurlijk met de phone "spelen", foto's en films maken maar zal er geen tig liedjes op istalleren oid. Ook zou ik navigatie erop willen.

Wat denken jullie? Deze doen of toch overstappen (moet ik nog 6 maanden wachten, met verlengen heb ik het binnen 10 werkdagen in huis) naar T-mobile? Moet je zeggen dat ik aardig hebberig ben en eigenlijk niet "wil" wachten....

Ik hoor graag! Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-09-10, 17:19
hilversum1981 hilversum1981 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 25
Standaard

Dan zou ik zeker voor de 16 gig versie gaan. Navi vreet een hoop, zeker als daar ook foto's en filmpjes bij komen.
Ik heb zelf de Iphone-4 icm t-mobile, ik heb echt nergens last van, prima bereik hoor. Ze hebben er ook een hoop aan gedaan de laatste tijd...
  #3  
Oud 21-09-10, 17:58
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Bij normaal gebruik moet 8 GB voldoende zijn. Ik heb nu een 16GB en heb nog zo'n 4GB over, maar ik heb wel een hele hoop liedjes die ik (bijna) nooit beluister
  #4  
Oud 22-09-10, 00:30
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Bij normaal gebruik moet 8 GB voldoende zijn. Ik heb nu een 16GB en heb nog zo'n 4GB over, maar ik heb wel een hele hoop liedjes die ik (bijna) nooit beluister
Is dat daarom normaal gebruik?
Zet er een tomtom gps op en je bent al meteen minstens denk ik 1gb kwijt.
Zet er 200songs op en de nieuwe goede games zoals hero of sparta 2 en noem maar op zijn minstens 400MB meende ik, zo vul je slechts met een 10tal games van deze meteen je gb op en wil je dan in filmen heb je (bijna) geen plaats meer over.
8GB is zeer snel gevuld.
Als je natuurlijk geen gamer bent en geen gps gebruikt en dergelijke dan is er idd geen probleem maar vraag me dan wel af waarom iemand dan zo'n dure iphone koopt? Want dan gebruik je dat toestel nog niet voor de helft, ben je beter af met een veel goedkoper toestel.
  #5  
Oud 23-09-10, 19:41
ABry ABry is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 114
Standaard

Bwa met 16 zit je toch wat ruimer en hoef je niet te veel te denken over hoeveel er nog bijkan, denk ik dan.
  #6  
Oud 23-09-10, 20:03
zackary zackary is offline
• iOS 8.3
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 133
Standaard

Zou dan nog ff wachten en voor de 16GB iPhone 4 gaan.
  #7  
Oud 23-09-10, 21:31
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Ik zou voor de 16gb gaan.
  #8  
Oud 23-09-10, 22:09
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: Koopadvies en ervaringen
  #9  
Oud 24-09-10, 00:16
loopezz's schermafbeelding
loopezz loopezz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Horst (Limburg)
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Is dat daarom normaal gebruik?
Zet er een tomtom gps op en je bent al meteen minstens denk ik 1gb kwijt.
Zet er 200songs op en de nieuwe goede games zoals hero of sparta 2 en noem maar op zijn minstens 400MB meende ik, zo vul je slechts met een 10tal games van deze meteen je gb op en wil je dan in filmen heb je (bijna) geen plaats meer over.
8GB is zeer snel gevuld.
Als je natuurlijk geen gamer bent en geen gps gebruikt en dergelijke dan is er idd geen probleem maar vraag me dan wel af waarom iemand dan zo'n dure iphone koopt? Want dan gebruik je dat toestel nog niet voor de helft, ben je beter af met een veel goedkoper toestel.
Foto's zijn ongeveer 1 MB per foto en 5 minuten filmen is ongeveer 130 MB, tevens zijn veel games lang niet zo groot als Sparta 2 (die is trouwens 333 MB). Onder niet veel muziek versta ik niet meer dan 300 nummers, dus 2 á 3 GB voor reserveren? TomTom Western Europe is ongeveer 1,9 GB.
De optelsom kun je dan zelf doen.

Persoonlijk zou ik zou minstens voor 16 GB gaan, omdat je dan meer 'vrijheid' hebt qua geheugen, maar met 8 GB valt het ook nog te redden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad2 - 32 of 64 gig Lowermate iPad algemeen 54 28-04-11 13:43
iPhone: Iphone 3g 16 gig jailbreaken svenn15 Jailbreak 9 17-02-11 13:15
8.5 gig synchen digibeet iTunes 5 21-09-10 18:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:25.