iphone 3 vs iphone 4 discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb momenteel nog geen iphone maar zit eraan te denken om er 1 te nemen. Maar van de iphone 3 weet ik dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3 vs iphone 4
Beste,
Ik heb momenteel nog geen iphone maar zit eraan te denken om er 1 te nemen. Maar van de iphone 3 weet ik dat deze goed is maar van de iphone 4 weet ik dit niet zo goed. Dit komt mede door de geruchten over de attenne. ik wil natuurlijk wel goed bereik hebben. Weten jullie er iets meer over te vertellen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Koopadvies en ervaringen
De iPhone 4 is 1.000x beter dan de iPhone 3GS. En dat antenneverhaal klopt, maar niet in die mate dat je nooit ontvangst hebt. Het is dus ook wel een beetje opgeblazen. |
|
||||
|
||||
Precies.
Het antenneverhaal ligt ook deels aan het bereik van het netwerk waar je zit. Heb je sowieso slecht ontvangst lijkt het probleem groter (want van 3 streepjes naar 0 en van 5 streepjes naar 2 zijn 2 verschillende ervaringen). Gewoon voor de iPhone 4 gaan. Die is in alles beter!
|
||||
|
||||
Iphone 4!
betaal je iets meer voor maar je zal er geen spijt van krijgen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|