Iphone 3G ? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe telefoon, Laatst kwam ik op het idee om een Iphone te kopen. Ik vroeg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G ?
Hallo iedereen,
Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe telefoon, Laatst kwam ik op het idee om een Iphone te kopen. Ik vroeg me af of de Iphone 3G nog steeds verkrijgbaar is in prepaid versie.. Ik vroeg me tevens ook af wat ongeveer de prijs ervan is. Ik hoop dat iemand wat advies voor me heeft. Ik heb nu 250-300 euro te besteden Groeten, Daniel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nieuw is de iPhone 3G niet meer te verkrijgen, wel tweedehands. En dat kan voor €250-300 prima (zie ook ons Marktplaats-subforum).
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoeveel kost een Iphone 8GB 3GS nieuw ? Ik denk dat ik met 250-300 euro best veel tekort kom.. Bedankt voor de snelle reactie |
|
||||
|
||||
De iPhone 3G is simpelweg verouderd. De iPhone 3GS 8GB daarentegen is nu nog verkrijgbaar voor zo'n €529,99.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nouja heel erg bedankt voor je snelle reacties |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|