welke carkit voor iPhone4? Actief & cradle gewenst discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vader krijgt binnenkort z'n iPhone 4 binnen, nadat hij nu al bijna 10 jaar met een oude nokia rondloopt (nog met zo'n zwart-wit LCD-scherm). ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
welke carkit voor iPhone4? Actief & cradle gewenst
Mijn vader krijgt binnenkort z'n iPhone 4 binnen, nadat hij nu al bijna 10 jaar met een oude nokia rondloopt (nog met zo'n zwart-wit LCD-scherm). Hij heeft voor die Nokia ooit eens een carkit in zijn Ford in laten bouwen: naast de handrem kan hij die Nokia in een cradle klikken, en daarmee wordt hij opgeladen, gaat de radio uit als iemand belt en kan er dmv een gemonteerde microfoon worden gesproken.
Nu ben ik voor hem op zoek naar iets soortgelijks. De wensen: Simpel klik en klaar, dus inpluggen en dan
Zijn er suggesties? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke carkit ivm TomTom?? | Kajokasi | iPhone Navigatie | 28 | 05-03-12 01:31 |
welke docking met speakers iPhone4? | pdavie | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 11-06-11 15:17 |
Welke Carkit of autoradio werkt ! | DGCAR | iPhone accessoires en onderdelen | 17 | 25-03-08 21:58 |
Iphone Cradle! carkit | jappiededeur | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 24-01-08 11:59 |
|
|