Welke Carkit of autoradio werkt ! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij zijn een car audio inbouwstation, en zullen hier een lijstje bij gaan houden welke carkit of Radio wel of niet werkt. (alleen welke we ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Welke Carkit of autoradio werkt !
Wij zijn een car audio inbouwstation, en zullen hier een lijstje bij gaan houden welke carkit of Radio wel of niet werkt. (alleen welke we zelf getest hebben)
Parrot: Evolution (geen syngronisatie) 3200 LS Rhythm n' Bleu 6100 (wel bellen en syngronisatie geen muziek!) Kenwood: DNX-7200 met BT-100 (geen syngronisatie) audio en bediening werken wel via ip-300V Video Niet! BT-100 op radio (geen syngronisatie) Alpine: KCE-300BT JVC: KD-BT1 werkt niet !
DGCE.NL Laatst gewijzigd door DGCAR; 11-03-08 om 13:24. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Parrot 3400 werkt ook gewoon zonder problemen!
|
|
||||
|
||||
Ook met audio ? want ik krijg hem ook zeer binnenkort.
Of moet ik toch de ipod plugin gaan kopen in mijn standaard radio ?
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Sony Ericsson HCB700 Car Kit
Werkt perfect!
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar bellen en adresboek syncen gaat super iig. |
|
||||
|
||||
Audio via Bluetooth zal inderdaad niet werken. hiervoor moet je je iphone fysiek verbinden aan je radio. Hierin ben ik dan weer wel geinteresseerd..
|
|||
|
|||
Ik gebruik een dension 100 gateway met mijn standaard autoradio van honda met een parrot 3400 en alles werkt perfect!
|
|
||||
|
||||
Met die parrot 3200 LS kan je dus bellen en ook je muziek van je iphone luisteren via de speakers van je auto? Want dat is eigenlijk wat ik wil, dan hoef ik daar geen aparte radio voor aan te schaffen..
|
|
||||
|
||||
nee alleen bellen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
edit: al gevonden Gateway 100 zorgt ervoor dat de iPod geintegreerd wordt met een autosysteem alsof het de CD wisselaar is, en gaat zelfs verder! De geluidskwaliteit is gelijk aan die van de originele CD wisselaar jammer dat ie 120 euro kost Laatst gewijzigd door ArB; 11-03-08 om 21:04. |
|
|||
|
|||
Bij de alpine KCE-300BT kan je dan ook muziek luisten en bellen? m.a.w gaat de IPhone dan niet in de flight modus.?
Alvast bedankt, |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
bij de alpine moet je dus ten alle tijde kce-300bt module aanschaffen,een andere optie is niet mogelijk??? en bellen gaat ook goed???
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Ik ben opzoek naar een houder voor in de auto die (1) mijn iphone oplaadt en (2) het geluid van de iphone uitzendt op een zekere fm-frequentie, zodat ik de radio in mijn auto daar op af kan stemmen.
Weet iemand of er een dergelijk systeem bestaat? |
|
||||
|
||||
Hoi,
Mijn nokia bluetooth carkit werkt ook gewoon perfect alleen moet ik nog een oplader voor in de auto vinden maar ik ga in april naar de states dus dan kijk ik daar wel |
|
|||
|
|||
Parrot CK3100 werkt ook super, ook de contacten synchronisatie
|
|
|||
|
|||
Welke (van bovenstaande) carkits kan AL het geluid (bv IPOD, bellen) van de iphone op fm uitzenden?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke carkit ivm TomTom?? | Kajokasi | iPhone Navigatie | 28 | 05-03-12 01:31 |
welke carkit voor iPhone4? Actief & cradle gewenst | MrM | Koopinformatie Nederland | 0 | 14-12-10 21:43 |
Carkit TomTom werkt niet | josiposi | iPhone Apps | 1 | 22-04-10 14:27 |
Welke autoradio? | Yzord | iPhone algemeen | 12 | 22-11-09 14:40 |
Welke autoradio is nu goed ??? | hardholt | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 30-03-08 14:01 |
|
|