Agent 18!! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Rewieuw: Ik gebruik nu de Agent 18 hoesje voor de iphone. Dit is de beste hoesje die ik tot nu toe gevonden hebt hij beschermt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Agent 18!!
Rewieuw:
Ik gebruik nu de Agent 18 hoesje voor de iphone. Dit is de beste hoesje die ik tot nu toe gevonden hebt hij beschermt de telefoon optimaal je kan overal bij en hij maakt de phone ook nog mooier.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, waar heb je hem besteld ?
|
||||
|
||||
op ebay kreeg hem opgestuurd
|
|
||||
|
||||
Heb laatst ook een hoesje bij ebay gekocht: zo slecht, wil nu al een nieuwe.
De jouwe ziet er goed uit, wil hem ook wel bestellen maar 2 vraagjes 1. Wat is de prijs? Linkje? 2. Zitten er magneten in (hoop ik niet) BVD Sharky EDIT: prijs is 11,50 linkje Laatst gewijzigd door Sharky232; 06-01-08 om 01:02. Reden: Link gevonden :) |
|
||||
|
||||
nee er zitten geen magneten is gewoon van plastic je slide het omheen het past echt perfect
|
|
||||
|
||||
Thanks voor review, ik ga hem bestellen ^^
|
|
||||
|
||||
Geen dank man en succses kbeloof je dat je er geen spijt van krijgt dit is bijver de beste hoesje dat ik heb gehad en geloof me kheb er veel gehad
|
|
||||
|
||||
Iemand dacht voor mij een leuk cadeautje te hebben, zo'n Agent 18...
Spijtig genoeg had die persoon zich vergist, en nu zit ik met een Agent 18 voor de iPod Touch, en dat past dus niet voor de iPhone
|
||||
|
||||
Hahaha ahhhhhh dat is lullig
|
|
|||
|
|||
Helemaal eens met de TS. Ik heb de natural (= doorzichtige) versie meegenomen bij een Apple Store in de States toen ik er op vakantie was. De verkoper ter plekke haalde z'n iPhone meteen uit z'n zak en zei: "look man, I use the same case, it's simply the best out there!".... Ook vele reviews op internet zijn erg lovend over deze case.
Dit is echt veruit de beste case die ik tot nu toe heb gezien voor de iPhone: veel protectie, niet bulky, weinig afbraak aan het design, er zit een dock-"extensie" (? weet ook niet hoe je zo'n ding noemt) bij waardoor hij met de case eromheen in een universal dock past. |
|
||||
|
||||
Ik moet toegeven dat het een van de mooiste cases "Normaal geprijsde" cases is die ik ken. En hij maakt en volgens mij ook niet enorm dik of iets dergelijks. Maar ik hou het bij Mijn Black Classic van Fabrix cases die beschermt em volgens mij ook al goed genoeg
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
-- In de apple store (NL) kost hij 35E, op eBay inmiddels ook
|
|
||||
|
||||
Ik kan hem niet in de apple store vinden :S volgens mij heb je de ipod touch versie gevonden
|
|
||||
|
||||
Heb hem ook, perfecte bescherming ! Sluit goed aan en geeft het toestel een extra robuste feel.
|
|
|||
|
|||
ik zit erg te twijfelen tussen de agent 18 van apple zelf en de iSkin revo..heeft iemand een suggestie welke..en waarom vooral..
revo_Overview |
|
||||
|
||||
Ik vindt de agent 18 mooier die bescherm alleen de belangrijke plekken de revo gaat ook over de voorkant heen
|
|
|||
|
|||
ja ook over het scherm?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou gaan voor de Agent18. De Revo is behoorlijk bulky, en de display-cover is ook niet bepaald sexy. De Agent18 is mooi en doet niet zwaar afbraak aan het design van de iPhone. |
|
|||
|
|||
ok, want bij de revo gaat er een soort plastic over het scherm heen ofzo..hoe moet ik dat voor me zien? is het mogelijk om die display cover wegtelaten of niet
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Er gaat een plasticje over je voorkant, daar waar normaal je iPhone mooi zwart is. Op zich is dat niet heel erg vervelend als je er van houdt, maar er kan wel vuil ophopen en je duim moet je een beetje vervelend draaien. Het is persoonlijk maar Agent 18 is veeeeel mooier |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[TKA] Agent 18 Eco Shield for iPhone Black | Grample | Archief | 4 | 08-05-08 12:50 |
|
|