Agent 18!! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sharky232 Er gaat een plasticje over je voorkant, daar waar normaal je iPhone mooi zwart is. Op zich is dat niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Sharky232 heb jij ook een agent 18
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De Agent 18 is in mijn ogen nog steeds de beste keuze door zijn perfecte pasvorm, geen kiertjes waar stof in kan. Het maakt hem ook wat minder opvallend en doet hem meer op een iPod Touch lijken, wat wel handig is als je niet telkens wil opscheppen over je toestel.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik lees op amazon en op andere sites dat deze case van agent 18 krassen achterlaat op het zilveren randje van de Iphone.
Heeft iemand hier last van krassen gehad i.c.m. de eco shield? |
|
|||
|
|||
Ik Gebruik de agent 18 nu een aantal weken en er is geen krasje te bespeuren. Ik kan hem dus alleen maar aanraden.
|
|
||||
|
||||
Je krijgt er een dummy iPhone bij ofzo?
Toffe skin anders |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, wel wat krasjes in de lengterichting van de backplate van het erin/eruit-schuiven. Boeie.. voor de rest ziet ie er nog perfect uit. Ik gebruik de ecoshield nu een maand of 3, veruit de beste case die ik gezien heb.
|
|
|||
|
|||
Ik heb er nog 1 te koop. Heb er namelijk 2 meegenomen uit NY. Mocht er iemand interesse hebben dan hoor ik dat graag. Ik kan namelijk nog niets aanbieden op het verkoopgedeelte ivm te weinig reacties
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan wil ik hem wel van je overnemen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[TKA] Agent 18 Eco Shield for iPhone Black | Grample | Archief | 4 | 08-05-08 12:50 |
|
|