nieuwe iphone 4 16gb discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumlezers, Ik zag net een advertentie van iemand die nieuwe iphones 4 16gb en 32gb verkoopt. Hij verkoopt 16gb's voor €425 en 32gb's voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe iphone 4 16gb
Beste forumlezers,
Ik zag net een advertentie van iemand die nieuwe iphones 4 16gb en 32gb verkoopt. Hij verkoopt 16gb's voor €425 en 32gb's voor €525. Hij zegt dat hij ze zo goedkoop verkoopt omdat hij 'n groothandel kent. Hij verstuurt ze via TNT en ik kan contant betalen aan de koerier. Is dit betrouwbaar? Mij lijkt het toch betrouwbaar omdat de prijzen niet ongeloofwaardig laag zijn en ik moet pas betalen als ik hem krijg. Of zijn hier toch risico's aan verbonden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Veel te goedkoop. Als je besteld dan krijg je een steen in een doosje.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom zou een handelaar (die altijd wil verdienen) zoveel toeleggen/mislopen op een nieuwe iphone..?
|
|||
|
|||
Vroeg of laat krijg je toch een telefoontje van een of ander vaagsprekende kerel die beweert dat de koerier een iPhone heeft voor jou maar dat deze niet aan de deur afgetikt kan worden. Maw, ze gaan je vragen het geld op voorhand over te schrijven maar de iPhone zelf zal je nooit krijgen.
iPhones en groothandels, kan allemaal goed zijn, maar er is bij mijn weten tenslotte nog altijd maar één verdeler in dit land (België) die instaat voor de distributie naar de winkels. Dussss, ze gaan jou sowieso proberen te belazeren. Wat ook nog kan is dat het iPhones zijn die van de boot gevallen zijn, alleen zullen die nooit voor zoveel verkocht worden en het risico bestaat er dan ook nog eens in dat die geblokkeerd zijn aan de hand van hun IMEI-nummer ..
|
|||
|
|||
Business-to-business betaal je zo makkelijk 550,- excl BTW voor een 16gb. Dus eh...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe Iphone 3gs 16gb simlockvrij? | Kittycat | Archief | 3 | 25-04-10 13:25 |
iPhone: Nieuwe iPhone 3GS 16gb | Brainvoyager | Jailbreak | 13 | 04-10-09 14:27 |
nieuwe 16Gb IPhone | general | Archief | 8 | 07-04-08 18:32 |
|
|