Creditcard advies discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb interesse in het openen van een account op MyUS, voor de meesten hier wel bekend gok ik. Daar heb ik echter een credit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Creditcard advies
Ik heb interesse in het openen van een account op MyUS, voor de meesten hier wel bekend gok ik.
Daar heb ik echter een credit card voor nodig en die heb ik niet. Welke creditcard is (misschien wel) gratis of welke is goedkoop? En welke kun je zo snel mogelijk weer opzeggen? Heeft iemand ervaring met virtuele creditcards via PayPal? Hoor het graag van jullie! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of je die eventuele credit card op je eigen naam wilt zetten, maar zover ik weet moet je voor een credit card minimaal 18 jaar zijn..
|
|
|||
|
|||
Klopt helemaal, maar daar zijn wel oplossingen voor
|
|
|||
|
|||
Bij paypal heb je helemaal geen creditcard nodig alleen een bankrekeningnummer en die zal je wel hebben
|
|
|||
|
|||
Maar PayPal kun je niet gebruiken bij MyUS, toch?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nee.
Misschien even handig om de voorwaarden te lezen van een willekeurige CC maatschappij want wat CreditCard betreft zijn veel voorwaarden (zoals 18 jaar, minimaal zoveel inkomsten per maand enz..) hetzelfde bij CC maatschappijen. Ik geef je trouwens niet veel kans als je van "91 bent... Laatst gewijzigd door Grample; 05-03-08 om 22:59. |
|
|||
|
|||
Klopt, je moet vaak inderdaad minimaal 18 zijn kwam ik achter inderdaad, maar ik heb nog een broer dus daar is een oplossing voor.
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit, heb je er ervaringen mee?
|
|
|||
|
|||
De meest voordelige CCs zijn de studenten-varianten. Ik heb zelf bij Postbank een studenten credit card, de limiet is niet hoog (€1000) in vergelijking met andere credit cards. Als je broer student is kan hij het misschien bij zijn bank navragen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een credit card i.c.m. een studentenrekening..(ABN). Ik moet zeggen dat ik nu bijna niet meer zonder kan .
|
|
|||
|
|||
mlam, helemaal mee eens! Het is ideaal om op Internet mee te betalen en kan het ook iedereen aanraden
Misschien een optie voor de TS? |
|
||||
|
||||
ik heb zelf van postbank een genomen. hoef je het eerste jaar niets voor te betalen. werkte prima in de usa. kon ik mooi me 5 iphones van kopen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb wirecard geprobeerd te bellen, maar zowel KPN vaste net als Voipbuster krijgt geen verbinding met het nummer dat op de website vermeldt staat:
+49 (0)180 5 94 73 22 Iemand wel succes? |
|
|||
|
|||
Wirecard werkt goed. Je kunt geld overschrijven naar je account bij wirecard en dat gebruiken voor betalingen.
|
|
|||
|
|||
hey hey,
Ik ben opzoek naar een 'echte' CC. Eentje die je dus in je handen kan hebben. Dit voor de zekerheid voor als ik niet kan betalen met mijn pinpas in engeland. Tevens moet de kaart niet te duur zijn en moet zo'n contract niet te lang duren. Iemand enig idee waar ik het beste terecht kan dan? p.s. Ik zoek ook google nog af ja dat vergeet ik niet hoor |
|
|||
|
|||
Werk je, studeer je? [afhankelijk hiervan kan men je beter advies geven ]
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Creditcard geweigerd | rickmans | iTunes | 116 | 07-05-12 12:29 |
geen creditcard | dannyvdal | iPhone algemeen | 8 | 16-01-11 16:09 |
Creditcard geweigerd | Pawiro | iPhone algemeen | 0 | 27-08-10 03:16 |
Creditcard | Coolkenneth | iPhone Apps | 1 | 08-08-10 14:20 |
Creditcard | Duco10 | iPhone Apps | 6 | 15-11-08 14:42 |
|
|