geen creditcard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een account aan gemaakt op appstore. ik kies dan een gratis app, via die weg een account aan gemaakt. maar dan kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen creditcard
hallo
ik heb een account aan gemaakt op appstore. ik kies dan een gratis app, via die weg een account aan gemaakt. maar dan kan ik niet geen creditcard/none kiezen. wie kan me daarbij helpen? heb het al een paar keer geprobeerd, maar zonder succes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Juist eens getest, geen probleem hier in de Belgische appstore. Kan gewoon none kiezen.
|
||||
|
||||
Zojuist zelf een account aangemaakt zonder de weg via 'n app, de functie 'Geen Betalingsmethode' zie ik ook nergens meer staan..
|
|||
|
|||
Maak er dan 1 aan in de appstore België?
|
|
||||
|
||||
Snap het niet echt. Als ik een nieuwe account aanmaak in de Belgische of Nederlandse appstore kan ik gewoon GEEN bij betalingsmiddel kiezen. Maak de account aan via een gratis app
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Moet wel werken want deze tip heeft al meer menaen geholpen |
|
||||
|
||||
Het heeft voor mij nu inneens wel gewerkt, heel erg raar!
|
|
|||
|
|||
nou woon mij doet die ech nog niks hoor.
heb in verschillende landen een account aan gemaakt, maar bij geen enkel land kan ik geen creditcard/none invullen. dus het gaat niet lukken ben ik bang |
|
|||
|
|||
Tja, dit is vreemd als ieder ander het wel lukt. Het moet zoiezo lukken in die van amerika want zo heb ik een amerkaans itunes gemaakt zonder credit card.
En ik weet niet of dit van forum mag maar geef anders je gegevens dan. Maak ik wel iets voor je aan (stuur in prive bericht) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Creditcard | Coolkenneth | iPhone Apps | 1 | 08-08-10 14:20 |
Windows: De optie "geen": zonder creditcard | Gaabje | iTunes | 2 | 17-06-10 08:58 |
Creditcard | Duco10 | iPhone Apps | 6 | 15-11-08 14:42 |
geen creditcard, geen app store? | bambu | Archief | 3 | 26-07-08 13:41 |
Creditcard advies | Joost91 | Koopinformatie Nederland | 20 | 18-03-08 18:07 |
|
|