iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Heeft iemand ervaring met cd-media (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/8958-heeft-iemand-ervaring-cd-media.html)

NickLNL 25-03-08 16:55

Ik vind het persoonlijk wel grappig dat deze webwinkel zo betrouwbaar en populair is:p.

No offense maar neem bijvoorbeeld de site, ik krijg gelijk een of andere pop-up op mn scherm. o.O wtf een pop-up bij een webwinkel?

Verder staat er dit bij de iPhone berschrijving:

"updaten van de iphone is niet toegestaan doet u dat wel dan zal hij weer gelocked zijn doet u dat toch dan kan u voor 25 euro het weer door ons laten doen
mits alles nog oude staat is"

Kan u? het weer door ons laten doen? Mits alles nog oude staat is?

Beetje krom Nederlands, en dan ook nog zonder hoofdletters en punten:p.

Nouhja anyway het blijkt wel een betrouwbare winkel te zijn, ik wou alleen even mijn ervaring als "bezoeker" delen, wieweet gaat hij er in de toekomst nog wat aan doen, ik hoop het wel iig, ik vind het altijd zo jammer dat door zulke domme fouten 80% van de klanten bij zn winkel al afhaakt, terwijl wat ik hier hoor de service + prijs + levertijd dik in orde zijn.

mickie18 25-03-08 17:22

Ik denk wel dat je hier heel erg gelijk in hebt en denk ook wel dat meerdere mensen dit hadden opgemerkt. Ik heb in ieder geval vanochtend hier een iphone 8gb besteld en hoop dat alles goed gaat.

ik laat het jullie nog weten

iDoc 25-03-08 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NickLNL (Bericht 87123)
Beetje krom Nederlands, en dan ook nog zonder hoofdletters en punten:p.

Nouhja anyway het blijkt wel een betrouwbare winkel te zijn, ik wou alleen even mijn ervaring als "bezoeker" delen, wieweet gaat hij er in de toekomst nog wat aan doen, ik hoop het wel iig, ik vind het altijd zo jammer dat door zulke domme fouten 80% van de klanten bij zn winkel al afhaakt, terwijl wat ik hier hoor de service + prijs + levertijd dik in orde zijn.

Dit ben ik helemaal met je eens, ik ben tevreden over het geleverde resultaat, maar de website (incl pop-up) is werkelijk om te huilen, zo ook de verpakking van de iPhone bij verzending. Verder alles tiptop in orde

Fresh 25-03-08 23:42

Aan het dataverbruik bij iFoneguide zie ik dat ze echte iPhones leveren.

iDoc 25-03-08 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 87375)
Aan het dataverbruik bij iFoneguide zie ik dat ze echte iPhones leveren.


hoe bedoel je dat, kan je zien wanneer een iPhone van bij hun komt?

Fresh 25-03-08 23:55

Zoals eerder gezegd, CD-Media iPhones hebben iFoneguide inside...

mickie18 27-03-08 15:42

Ik had mijn iphone 8gb dinsdag besteld heb hem net ontvangen. Ik vond de verpakking gewoon goed. Volgens de site is het versie 1.1.4 weet iemand wat ik nu precies moet doen om hem te unlocken en jailbreaken?

mlam 27-03-08 15:46

Je zou het forum kunnen afgaan ;) Bijv. de Wiki, aangezien deze vraag al zoo vaak gesteld is :rolleyes:.

mickie18 27-03-08 16:46

dat had ik natuurlijk al gedaan maar wist niet precies welke ik moest nemen.. heb toch maar voor de 'Unlock Alle Firmwares (Windows) Ilberty+ ' gekozen. En dit werkte perfect. Ben er heel blij mee

MichaelT 29-03-08 14:13

Ik zie niets op de site staan over 400 euro? :S

Is het niet vreemd dat hij door zijn voorraad heen wil?

Zou dit iets betekenen? (A)

NickLNL 29-03-08 17:13

Ik zie hier wel vaker mensen meer iPhones bestellen terwijl ze er al 1 hebben..Wat doen jullie daar toch allemaal mee? Doorverkopen op marktplaats voor meer?:confused:

forum.bericht 29-03-08 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NickLNL (Bericht 89392)
Ik zie hier wel vaker mensen meer iPhones bestellen terwijl ze er al 1 hebben..Wat doen jullie daar toch allemaal mee? Doorverkopen op marktplaats voor meer?:confused:

Zeg maar rustig beduidend meer.

Zelf doen is altijd vele malen goedkoper maar (zoals overal en altijd) "In het land der blinden is eenoog koning".

Uncle 02-04-08 11:21

vandaag een 8gb (1.1.4) voor 400 besteld bij cd-media. Toevallig is hij in de buurt vanmiddag dus komt ie em even langs brengen. Goede service dus.

400 euro ook mooie prijs. Dan vind ik het verschil met uit amerika halen weer erg klein worden (uitgaande dat je btw moet betalen) dus vandaar dat ik hem hier maar heb besteld.

Ben benieuwd :D

Uncle 03-04-08 20:38

vandaag ontvangen.

Prima service. Verkoper kon gister helaas niet lang komen dus heeft em diezelfde dag nog opgestuurd. Alles goed in orde. Verpakking zoals hierboven al vaak gezegd.

400 euro is idd wat duurder dan importeren maar je hebt je iphone erg snel en geen gezeur en risico's zoals je vaak hoort bij importeren!

Patrickovic 08-04-08 11:05

Ik heb vandaag een iPhone 8gb unlocked en crystal case besteld bij cd-media.nl. Hij is erg vriendelijk en zei dat hij hem vandaag gelijk gaat versturen, tevens ik kreeg gelijk een t&t code.

Ik denk dat ik hem morgen of vrijdag binnen heb :)

iPhone 8GB unlocked (NL) en een een crystal case koste mij 410 euro.

Patrickovic 09-04-08 23:24

Vandaag mijn iPhone binnengekregen van cd-media.. binnen 24 uur.. zeer netjes :D

Tipsy 10-04-08 13:14

Hey:) ik had een vraagje
Op de website staat dat de BTW totaal 72,84 bij een iphone 8 gb unlocked
Moet je dat aan de deur betalen of meteen overmaken of zit dat al erin ?
Alvast bedankt
ps.snel antwoorde dan kan ik hem bestelle:P
Edit:laat maar zitten weet het al:)

niels1981 10-04-08 14:44

in de winkel betaal je toch ook meteen btw?
dus zal het in de prijs zitten. en betaal je het dus meteen.

tinus_i 11-04-08 00:40

Ik heb er ook een besteld, in de nacht van zondag op maandag. Omdat ik geen iDEAL kan met mijn bank, moest ik het overmaken, dat ging goed (inclusief overleg met mail en MSN) en hij is vandaag binnengekomen. Wel bij de buren afgeleverd, maar gelukkig woon ik in een normale buurt.

Er zaten geen oordopjes in het doosje, dus ik heb maar een mailtje gestuurd. Ik ben benieuwd... In ieder geval voorzover nu netjes geregeld.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tinus_i (Bericht 96611)
Er zaten geen oordopjes in het doosje, dus ik heb maar een mailtje gestuurd. Ik ben benieuwd... In ieder geval voorzover nu netjes geregeld.

Ze sturen ze na zonder moeilijk te doen, goed geregeld.

Edit: En ze zijn binnen.

Tipsy 11-04-08 14:31

Heb de iphone vanmiddag bestelt bij cd media:D
Ben benieuwd waneer ik hem krijg en natuurlijk wat ik van de iphone vind:)
Heb hem net binnen gekregen:)
Zijn er nog dingen die ik moet weten want ik hoorde van iemand dat datoroaming uit moet enzo


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:03.