iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Heeft iemand ervaring met cd-media (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/8958-heeft-iemand-ervaring-cd-media.html)

koenijn 19-04-08 10:43

Zag net de 8GB voor €375 incl. BTW (+ factuur) bij cd-media.nl .........

Crazymartin 20-04-08 14:35

Kopen bij CD-Media
 
Geachte mensen!

Als jullie het niet vertrouwen om te kopen via het internet!
Kunnen jullie ook langs de winkel gaan in Dordrecht:
GSMARENA
GROTESPUISTRAAT 10
DORDRECHT

Dus kan 100% zeggen dat het echt te vertrouwen is!:)

Mvgr,
Martin Messemker

borgqueenx 21-04-08 23:10

lol updaten is niet toegestaan staat er bij de beschrijving. is dat voor de noobs of...?

Fresh 22-04-08 23:25

Geen idee waarom CD-Media deze waarschuwing geeft. Misschien doen ze iets speciaals met de iPhone dat updates onmogelijk maakt. Vaag...

Crazymartin 23-04-08 15:27

Rede waarom je hem niet mag updaten
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 102887)
Geen idee waarom CD-Media deze waarschuwing geeft. Misschien doen ze iets speciaals met de iPhone dat updates onmogelijk maakt. Vaag...

Het is heel simpel als je hem via iTunes update gaat de iPhone terug naar de fabrieks instellen en is hij dus weer gesimlockt!

en heb je niets meet aan de telefoon!!

Nikooos 23-04-08 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Crazymartin (Bericht 103133)
Het is heel simpel als je hem via iTunes update gaat de iPhone terug naar de fabrieks instellen en is hij dus weer gesimlockt!

en heb je niets meet aan de telefoon!!

Volgens mij is er sinds kort een unlockmethode ontwikkeld die elke firmwareversie van dit moment kan unlocken.. :o

Tomba 24-04-08 17:39

Me moeder is nu in NY, als het niet lukt bestel de 8 gb hier wel..
Zelf unlocken lijkt me beter, weet ik tenminste wat er precies mee is gebeurd.

even afwachten dus, ziet er wel er goed uit wat ik hier allemaal lees in dit topic.

Wat een top site is dit ook

Crazymartin 25-04-08 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 103147)
Volgens mij is er sinds kort een unlockmethode ontwikkeld die elke firmwareversie van dit moment kan unlocken.. :o



Dat klopt dat moet je doen met Ziphone 3.0!
Dat duurt een klein 45 min!

Maar dan ben je wel alles op je iPhone kwijt!

borgqueenx 25-04-08 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Crazymartin (Bericht 103979)
Dat klopt dat moet je doen met Ziphone 3.0!
Dat duurt een klein 45 min!

Maar dan ben je wel alles op je iPhone kwijt!

Ja dan maak je ook een backup van alles wat er al opstaat.
En verwijderd hij dan ook alles op de 4gb, 8gb, of 16gb flash drive?
Lijkt me raar...

borgqueenx 28-04-08 18:55

heb de iphone besteld bij cd-media.nl....

Tipsy 28-04-08 21:33

Ik had met me iphone een hoesje besteld maar dat hoesje zat er eerst niet bij toen zou ie verstuurd worden maar hij is er nog steeds niet:S

Levitas 02-05-08 14:50

Net de 8GB iPhone besteld bij cd-media.nl, nadat een vriend van me een tijdje geleden daar ook 1 heeft besteld en er erg tevreden over is.. Ik hoop dat ik hem morgen/maandag binnen heb :)

razerr 02-05-08 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Levitas (Bericht 106765)
Net de 8GB iPhone besteld bij cd-media.nl, nadat een vriend van me een tijdje geleden daar ook 1 heeft besteld en er erg tevreden over is.. Ik hoop dat ik hem morgen/maandag binnen heb :)

versturen ze ook naar België?

want bij cdrwinkel versturen ze bepaalde items zoals harde schijven, dvd's& cd's niet :(

Levitas 02-05-08 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door razerr (Bericht 106836)
versturen ze ook naar België?

want bij cdrwinkel versturen ze bepaalde items zoals harde schijven, dvd's& cd's niet :(

Voor zover ik weet, verzenden ze naar Belgie ja.. Bij het bestelling kreeg ik de keuze "TNT Nederland - en nog 2 andere landen", ik geloof dat daar ook Belgie bij stond. Zal even kijken voor je

//edit
ff gekeken voor je:

Code:

Verzendwijze
TNT POST BELGIE
TNT POST DUITSLAND
TNT POST NEDERLAND

Het kan dus ;)

borgqueenx 03-05-08 10:55

track n trace zegt voor de 2e keer: "chauffeur is onderweg".
Dus 2e keer krijgt mijn pakket voorrang, ik hoor hem vandaag te krijgen...
zal deze post wel aanpassen als ik hem heb, en heb gejailbreaked unlocked enz.

Levitas 03-05-08 10:57

Vanochtend m`n track & trace linkje gehad, staat alleen nog niks op.. Ik hoop dat de track & trace site gewoon vertraagd is, en dat er eigenlijk al hoorde te staan "Gesorteerd en in de route" :P, maar dat zal niet.. Ik gok dat ik hem maandag binnen heb

frenklin11 03-05-08 11:35

Net ook een sealed 8 gig versie gekocht na aanleiding van alle positieve reacties hier op het forum, voor zover ziet alles er goed geregeld uit :) . Hopelijk binnenkort dus ook een trotse bezitter ;)

Levitas 05-05-08 09:40

Hmm, ik ben bang dat ze bij TNT vandaag niet werken ivm bevrijdingsdag.
3 mei is m`n pakketje aangekomen bij het sorteercentrum, en deze is nog steeds niet gesorteerd noch aangekomen bij een dichtbijzijnde TNT "filiaal".

Ben bang dat ik m`n pakketje nu pas dinsdag of zelfs woensdag pas krijg, aangezien er doorgaans 1 werkdag tussen "gesorteerd" en "chauffeur is onderweg" zit.

//edit
Status staat nu op " Chauffeur is onderweg". Ik neem aan dat ik hem vandaag dus nog binnen krijg :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:54.