iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   ipad2-expert (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/90132-ipad2-expert.html)

hermania 09-06-11 10:42

ipad2expert
 
Hallo,

ter informatie. Net als Driquez heb ook ik heb gisteren mijn geld retour ontvangen van Ipad-2expert. Betreft ordernummer 399.

retour ontvangen van BERAKAH met rekening nummer P6016242 zijnde € 419,--

er is dus misschien nog hoop!

jokevitali 14-06-11 12:00

IPad2-expert
 
Helaas behoor ik ook tot diegene die een IPhone 3gs op 23 mei via IPad2-expert gekocht heb en tot nu nog niets ontvangen.:mad:

Wat kunnen wij er aan doen???

jokevitali 16-06-11 10:26

Nog steeds niets vernomen van dhr. Grauwde. Jammer, ik had hem toch het voordeel van de twijfel gegeven. Wat zou er met ons geld gebeurd zijn???? vraag ik mij af

MarkAlex 16-06-11 10:46

Wat ik vreemd vind is dat van alle honderden gedupeerden die er toch zouden moeten zijn (aangenomen dat iPad2expert niet bonafide is en dus aan niemand geleverd heeft) er slechts een handvol op dit forum terecht is gekomen. Waar/wie zijn al die andere gedupeerden? Als je voor 4, 5, 6 honderd euro belazerd bent ga je toch zoeken op internet... Afijn, ik hoop nog steeds dat ik ook opeens een terugboeking op mijn bankrekening vind.
Er is nog niemand die een bruikbaar plan van aanpak heeft bedacht?

hermania 16-06-11 11:48

ipad2expert
 
er hebben zich wel degelijk meerdere gemeld. kijk eens op www.opgelichtopinternet.nl. hier zijn, helaas, meerdere geregistreerd.

MarkAlex 16-06-11 12:04

dat er meerdere zijn weet ik wel, maar gezien het aantal orders (meer dan 400 toch?) zou ik er meer verwachten. op opgelichtopinternet.nl staan er ook maar een stuk of 20 (ok, da's 4 handen vol)

Horsting 16-06-11 15:11

Laatste nieuws!!!
 
Helaas ben ik er ook ingetuind...
tenminste, daar lijkt het op!

bestelling: iphone 4
ordernummer: 283
datum bestelling, en betaling: 4 mei
betaald: 519 euro

ik had al enige tijd met belangstelling dit forum gevolgd, maar aangezien ik geen ervaring heb met fora, had ik zelf tot op heden nog niet deelgenomen!

echter!

ik ontving 14 juni, na herhaaldelijk contact te hebben gezocht met de betreffende site, het volgende bericht:


Geachte heer,

Hierbij willen wij u informeren dat wij zijn opgelicht door onze buitenlandse leveranciers.

Wij hebben aangifte gedaan bij de politie. Helaas doet de politie er helemaal niets mee, omdat het om buitenlandse bedrijven (oplichters) gaat.

Tot onze spijt moeten wij u helaas inlichten, dat onze fondsen (financiële bronnen) momenteel zijn uitgeput.

Wij zijn achter de schermen druk bezig om wat financiële bronnen aan te boren, om onze gedupeerde klanten te terug te kunnen betalen.

Zodra wij weer fondsen tot onze beschikking hebben, zullen wij onmiddellijk weer over gaan tot uitbetalingen aan onze klanten.

Indien u ons verhaal in twijfel trekt, kunt u aangifte doen bij de politie of bij enige juridische instantie. Wij zullen dan bij de desbetreffende instanties met de hand op ons hart aantonen, dat er bij ons nimmer en nooit enige intentie was om u op te lichten cq geld afhandig te maken en dan stiekem te verdwijnen of iets dergelijks. Wij hebben al de betaalbewijzen (bedragen die zijn overgemaakt aan de bedrijven of te wel de oplichters) in ons bezit.

Wij weten dat wij niet liegen en zullen dan in alle eerlijkheid een waarheidsverklaring afleggen.

Hopende u hierbij voldoende te hebben ingelicht.


Vriendelijke groet,

Team Support
iPad2-Expert.nl


Tsja!!!!!!
Wat moet je (moeten we) daar in godsnaam mee!!!!!!

er zijn dus een aantal mensen geweest die hun geld hebben teruggekregen, waarschijnlijk degenen die het meest hebben aangedrongen, goed voor hen zou ik zeggen,
maar wat moet de rest van de gedupeerden nu doen???????
zijn er al plannen voor een gezamelijke aanpak?

Guest-20180925190238 16-06-11 15:40

Je kan een advocaat of rechtsbijstandsverzekering inschakelen. Als dat bedrijf niet kan betalen kan de advocaat een faillissement aanvragen. In dat geval sta je als laatste in de rij want Belastingdienst en tuti quanti gaan voor.

Als dat bedrijf echt kan bewijzen dat hun betaalde bestelling inderdaad niet geleverd is, is er geen enkele Officier van Justitie die hen gaat vervolgen wegens oplichting of bedrog. En daar kan een Radar of Consumentenbond niets aan veranderen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.