Waar is de witte iPhone 4 los verkrijgbaar? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Degenen die 'm al hebben ontvangen, welke verwachte afleverdatum stond er dan bij jullie? Ik word nu wel erg ongeduldig ;-). De mijne is 3 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Degenen die 'm al hebben ontvangen, welke verwachte afleverdatum stond er dan bij jullie? Ik word nu wel erg ongeduldig ;-). De mijne is 3 mei verzonden. De 32GB overigens.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier is de foto
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die met een 7 is de vrachtbrief nummer en die andere met een 8 is hun referentie. Op tnt.com kan je dan de status volgen. Nu ga ik de jailbreak erop kwakken |
|
|||
|
|||
Ik heb hem ook net in ontvangst genomen. Koerier was al aan de deur geweest, dus maar snel naar huis gegaan!
Helaas kan ik geen foto's maken want hij moet nog ff in de verpakking blijven tot zondag P.S. 28e besteld met afleverdatum 9-11 mei. Dus feitelijk klopt dat niet maar dat vind ik in dit geval helemaal niet erg Laatst gewijzigd door goochelaar; 06-05-11 om 14:54. |
|
|||
|
|||
Nou dat ziet er voor mij niet best uit dan: "Er zijn voor deze zending geen gegevens gevonden."
|
|
|||
|
|||
In het begin is het nummer identiek aan het ordernummer. Pas als Apple hem geleverd heeft veranderd dat nummer. Vergelijk maar eens of dat de nummers afwijken...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Extra bestelnr begint met 7. Ons levernr begint met 8. Op die laatste 2 nrs heb ik gezocht. Maar dus geen info beschikbaar! |
|
|||
|
|||
ik heb hem ook binnen!
|
|
||||
|
||||
Hebben jullie trouwens gezien dat ie dus inderdaad gewoon RECHTSTREEKS van de Foxconn fabriek naar ons thuisadres is verstuurd? Onze iPhones komen dus letterlijk van de loopband af.
|
|
|||
|
|||
nu nog een microsim regelen, had ik niet aan gedacht...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
geplande leverdatum was trouwens uiterlijk 10 mei.
Ik probeer vandaag even langs vodafone winkel te gaan voor omwisselen van mijn minisim voor microsim. |
|
|||
|
|||
Mijne is bij de buren afgeleverd! Zo snel mogelijk naar huis...
|
|
|||
|
|||
Het weekend voorbij.... Hopelijk morgen wordt mijn Iphone geleverd.... Op dit moment staat hij nog steeds op HongKong - Shipment in Transit al 2 dagen... ben benieuwd!Hong Kong Shipment In Transit
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben echt heel blij met me toestel. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 accesoires - waar verkrijgbaar? | Captaincaveman | iPad algemeen | 4 | 05-04-11 12:12 |
Iphone total los verklaard, waar een nieuwe te kopen | Gerbert | Koopinformatie Nederland | 22 | 23-10-09 18:50 |
iPhone 3G al los verkrijgbaar in USA? | Martijn Broeckie | Archief | 2 | 13-07-08 16:51 |
|
|