aanbieding dixons ipad 1 discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) wat een topaanbieding bij dixons de ipad 1 64 gb met 3g top ik heb er gauw eentje besteld. Apple iPad 3G + WI-FI 64GB ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aanbieding dixons ipad 1
wat een topaanbieding bij dixons
de ipad 1 64 gb met 3g top ik heb er gauw eentje besteld. Apple iPad 3G + WI-FI 64GB MC497NF/A - Dixons Sla je slag Laatst gewijzigd door XIII; 24-05-11 om 23:46. Reden: Berichten samengevoegd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jammer genoeg hebben ze niet de andere modellen ook voor een mooie prijs.
Ik ben nog op zoek naar een goedkope iPad 1 voor erbij naast mijn iPad 2. |
|
|||
|
|||
Komende dagen hebben de resellers een actie; dan krijg je bij een iPad1 100 euro tegoed (wel te besteden binnen 1 week).
Zie; iDays » Aanbiedingen |
|
||||
|
||||
Volgens mij staat er dat je het kunt besteden voor 3 juli. Da's dus een maand. Ik denk dat er mooie koopjes te halen zijn, de komende tijd. Het vakantiegeld is weer gestort en winkels spelen hier graag op in.....sparen of nieuwe Mac....
|
|
|||
|
|||
Klopt, ik had iets te snel gelezen, dacht dat er 3 juni stond.
Helemaal mooi toch? |
|
|||
|
|||
Ipad op!
Helaas is de iPad bij Dixons uitverkocht!! Heeft er iemand een alternatief voor zo'n goede aanbieding als deze?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kijk maar eens: Tablets | Core | Tweakers.net Pricewatch Prijzen Of natuurlijk hier op het TKA forum... http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...03/tka-ipad-1/
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vrijdag is hij geleverd en zag op de website dat hij weer op voorraad is. Hij is voordeliger dan 2e hands top
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
oortjes kopen bij dixons | ruberinho | Koopinformatie Nederland | 2 | 08-02-11 11:11 |
garantie dixons | risb1 | iPhone algemeen | 5 | 07-06-10 19:21 |
Garantie iPhone oordopjes bij Dixons | Dennis² | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 27-01-10 12:23 |
T-Mobile bij Dixons | alo-b | Odido (T-Mobile) | 12 | 16-09-08 19:51 |
|
|