Nieuwe iPhone bij Telfort verlengen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Korte en krachtige vraag. Als ik vandaag (deze week) een nieuwe iPhone 4 bestel bij het verlengen van mijn abonnement welke OS krijg ik er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nieuwe iPhone bij Telfort verlengen
Korte en krachtige vraag.
Als ik vandaag (deze week) een nieuwe iPhone 4 bestel bij het verlengen van mijn abonnement welke OS krijg ik er dan hoogstwaarschijnlijk op? Kan ik er vanuit gaan dat dit zeker GEEN 4.3.3 meer is? Dit uiteraard ivm Jailbreak. Denk er anders toch aan om een 2de hands iPhone te kopen. Tnx! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kleine kans dat iOS 4.3.3 er nog op staat. Dan heeft ie wel een tijdje op de plank gelegen. Ik verwacht zelf 4.3.4. Of misschien zelfs 4.3.5.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Abon verlengen bij T-mobile wat kan de ik? | iPieter | Odido (T-Mobile) | 7 | 06-08-10 11:55 |
Abbo verlengen bij Media Markt? | rensiejjj | Odido (T-Mobile) | 6 | 15-06-10 12:37 |
iPhone 3GS bij Telfort | BMOEZ | KPN | 4 | 22-02-10 19:30 |
|
|