//

www.koning-der-konsolen.nl

www.koning-der-konsolen.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand ervaring met deze site? Prijzen zijn aantrekkelijk. Maar is dit too good to be true?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-07-11, 23:01
jansenpam jansenpam is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 16
Standaard www.koning-der-konsolen.nl

Iemand ervaring met deze site?
Prijzen zijn aantrekkelijk. Maar is dit too good to be true?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-11, 13:57
TheOrrie TheOrrie is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jansenpam Bekijk bericht
Iemand ervaring met deze site?
Prijzen zijn aantrekkelijk. Maar is dit too good to be true?
Ik heb die site inmiddels ook gevonden maar dan ook om een ps3 te kopen.
de prijzen zien er inderdaad te goed uit om waar te zijn.
ik vroeg hem of ik onder rembours kan betalen maar dat kan niet, wat wel een beetje verdacht is.
De site heeft ook geen enkel keurmerk. (Thuiswinkel gewaarborgd oid.)
  #3  
Oud 27-07-11, 14:14
Sub-zer0 Sub-zer0 is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 8
Standaard

Heb ook een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord gehad.
Kun je misschien afhalen?
Prijzen zijn idd te mooi om waar te zijn....
  #4  
Oud 27-07-11, 14:17
TheOrrie TheOrrie is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sub-zer0 Bekijk bericht
Heb ook een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord gehad.
Kun je misschien afhalen?
Prijzen zijn idd te mooi om waar te zijn....

ik heb ze op msn toegevoegd, en ze zeiden dat afhalen niet mogelijk is en dat het een webwinkel is dus als je het niet vertrouwd je maar naar de Media markt moet gaan.
  #5  
Oud 27-07-11, 14:19
Sub-zer0 Sub-zer0 is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 8
Standaard

Je kan alleen maar betalen met creditcard zie ik. Als blijkt dat je bestelling niet goed is (of wat dan ook), kun je je betaling toch cancellen of tegenhouden?
  #6  
Oud 27-07-11, 18:27
NielsZwolle NielsZwolle is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 38
Standaard

Ik heb vandaag gebeld. Vaag figuur aan de lijn. Afhalen is zeker niet mogelijk.

Verder zit ik in de speelgoedbranche. Wii consoles voor 119 euro is niet mogelijk tenzij ze heel veel geld erop toe leggen. In de winkel liggen ze meestal al voor onder de inkooprijs.

Mijn indruk: Bad feeling
  #7  
Oud 27-07-11, 19:29
jansenpam jansenpam is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 16
Standaard

Ik heb ook mailcontact met ze gehad, en ga zeker NIET bij ze bestellen. Geen KvK nummer, geen vast adres (willen ze niet geven) en de te lage prijzen kan alleen maar betekenen dat het oplichterij is!
  #8  
Oud 27-07-11, 23:12
NielsZwolle NielsZwolle is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 38
Standaard

Grappig.

Vergelijk dit:
Algemene Voorwaarden Coolblue B.V. - Coolblue

Met dit:
Algemene voorwaarden - Koning der Konsolen

Oke hier en daar een paar termen veranderd. Maar overwegend.
  #9  
Oud 28-07-11, 10:49
Sub-zer0 Sub-zer0 is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 8
Standaard

Iemand al meer informatie?

Hoe betrouwbaar is die PayPal-Kopersbescherming waar ze het over hebben?
  #10  
Oud 28-07-11, 16:23
nickvdhemel nickvdhemel is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard

ik heb ook al gebeld je krijgt een (om het maar even zo te zeggen) buitenlander aan de telefoon die beweert dat hij ramon van buren heet. (wat ik eerlijk gezegd een ongepaste naam vind voor een buitenlander maar dat is maar een mening) heeft al iemand hier iets besteld? heb ook gevraagd of ze onder rembours opsturen, zegt hij doen we niet. heb gevraagd naar de manager dat was hij zelf niet zegt hij maar ik zou terug gebeld worden (wat niet gebeurt.)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 juli 2011 om 14:29 ----------

heb naar Kvk gebeld en die zeggen dat ze niet in het handelsregister staan wat trouwens wel verplicht is voor elke onderneming dus dat is ook niet echt in het voordeel voor onze koning-der-konsolen.
  #11  
Oud 29-07-11, 01:07
nielsjuh nielsjuh is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard koning der konsolen

Ik Wou net bestellen op de site van koning der konsolen! Op de valreep na dacht ik van laat ik het eens intikken op google! En ja hoor kom ik hier terecht! Dit is geen zuivere koffie! Het is nu wachten tot er iemand de mist in gaat!
  #12  
Oud 29-07-11, 17:17
houdaatje houdaatje is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard koning der konsolen

ik heb net een ipod touch besteld via koning der konsolen maar toen ik een mail kreeg met de betalingsgegevens gingen bij mij de alarm bellen aan en helemaal toen ik zag dat ik de betaling moest doen aan de heer Ed Ostiana en niet naar het bedrijf. dus ik ging op onerzoek uit ze hebben geen enkele thuiswinkelwaarborg ze staan niet eens geregistreert bij de kamer van koophandel. terwijl ik op internet aan het pluizen ben wordt ik gebelt door ramon met de vraag of ik haast heb met leveren , toen ik vroeg wat hij bedoelde legde hij uit dat omdat de weekend eraan komt en als ik vandaag de betaling doe hij ervoor zorgt dat het vandaag nog op de post kan en anders heb ik het pas woensdag of donderdag. mijn eerste vraag daarna was wat mijn garantie zijn als ik de betalingdoe dat ik mijn ipod ook krijg gezien hij nergen bij aangesloten zit.nu komt de grap zijn antwoord was we zijn nergens aangesloten ook niet bij de kamer van koophandel om de bijkomende kosten maar ik kon via paypal betalen. nadat gesprek gingen bij mij niet alleen alarmbellen maar kanonnen af, dus belde ik met de kamer van koophandel en ja hoor elk bedrijf in nederland moet aangesloten zijn bij de KVK dus heb ik nu een fraudeklacht ingedient de mail doorgestuurt naar de KVK en zij gaan er nu achterna ik moest wel even een mailtje sturen naar koning der konsolen om mijn bestellin te anuleren just in case.
dus in het kort PAS OP FRAUDE
  #13  
Oud 29-07-11, 20:33
pippionline
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

In aanvulling op de informatie die hierboven al genoemd staat. Ik zag op marktplaats de advertentie van koning der konsolen voor een Ipad. Heb gemaild of ik de Ipad ook kon afhalen en kreeg deze reactie: "Wij zijn 'n web winkel, wij hebben helaas geen winkel op locatie. 't Is enkel mogelijk via de site 'n bestelling te plaatsen, binnen 3 dagen
zal u uw bestelling ontvangen.
Maar als u wilt laat ik er 1 naar mezelf sturen en kunt u 'm bij mij
overkopen, wat is uw nummer?"

Hoezo laat een webwinkel een Ipad naar zichzelf sturen die ik kan overkopen???
  #14  
Oud 29-07-11, 20:40
nielsjuh nielsjuh is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard koning der konsolen

Ja klopt van geen kant! Best wel jammer want hij heeft wel de laagste prijs
  #15  
Oud 30-07-11, 14:13
Rik123 Rik123 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo allemaal,

BETAAL NIKS OP DEZE SITE!! HET IS EEN OPLICHTER, FRAUDEUR. ED OSTIANA

Ik ben helaas zo dom geweest om wel een bestelling te doen en deze ook te betalen.
Deze bestelling heb ik op 26 juli gedaan helaas voor dat dit forum was gestart.
Ik heb tevens de bestelling nog niet binnen gekregen en ben op onderzoek uit gegaan.
Ik heb hem gevraagd of ik nog wat extra kon bestellen waarna ik vroeg hoe het met de bestelling stond. Hierop antwoordde hij dat deze klaar stond voor verzending, toen vroeg ik of hij ook een Track en Trace nummer had of kreeg. Hij vertelde mij dat het pakketje geen nummer zal krijgen. Dit is vreemd omdat hij alles met TNT verzend en TNT altijd op een pakket een nummer zet dat gevolgd kan worden.

Graag zou ik de mensen die ook een bestelling hebben gedaan en deze tevens betaald hebben oproepen om aangifte te doen op deze site:Fraudehelpdesk vraag-en meldformulier



Laatst gewijzigd door XIII; 30-07-11 om 14:18. Reden: Adresgegevens verwijderd ivm privacy (van verdachte)
  #16  
Oud 31-07-11, 17:24
Thommie007 Thommie007 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Recent deze vage aanbieder (vanwege z'n prijzen) maar eens gemaild. Kreeg snel antwoord dat bestellen en dan afhalen niet mogelijk was (wilde eerst even contact hebben - wist het antwoord al natuurlijk...). Direct vervolg vraag gesteld waarom er helemaal geen KvK nummer op z'n site staat en of hij die even wilde mailen.
Nooit meer iets gehoord...

Mensen blijf daar weg !!!
  #17  
Oud 31-07-11, 22:58
bodden bodden is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard

Koning der mongolen
Ben even naar deze jongens op zoek gegaan.Niet te vinden,telefoons worden alléén verstuurd,kunnen dus niet afgehaald worden.En onder rembours wordt niks verstuurd.Mensen worden teruggebeld vanuit het buitenland.Dus allen,als iets te mooi is om waar te zijn dan is het nog steeds niet waar.Geef je geld ergens anders uit en ben er zeker van dat je er iets voor terugkrijgt want dit zijn limonadegangsters in de dop.
Groeten Corné,
  #18  
Oud 03-08-11, 10:08
sammara sammara is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard

Thank god there is google and forums!!!

Ik wilde ook net een nieuwe iPhone 4 gaan bestellen, maar vroeg me inderdaad af hoe de prijzen alleen daar zo scherp konden zijn. Ook vond ik het vaag dat ze helemaal geen kvk nummer of wat dan ook hebben staan.

Na al een aantal vage reacties retour te hebben ontvangen via marktplaats ben ik er helemaal huiverig voor geworden! Wat een oplichters daar! Ik stel dan ook voor met zijn allen alle oplichters maar zeker Koning der Konsolen op marktplaats als "In strijd met de regels" aan te klikken! Dan kunnen ze in ieder geval eventjes fluiten naar hun inkomsten!
  #19  
Oud 03-08-11, 18:27
Stephan0501 Stephan0501 is offline
• iOS 8.1.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Voorschoten
Berichten: 145
Standaard

Check dit topic : OpgelichtopInternet - Ed en Lianne Ostiana uit Rotterdam Triodosbank 198483236

Wees gewaarschuwd !!
__________________
Iphone 6 plus 16GB In use , Imac 24 inch 3,06Ghz In use , Ipad 2 16GB Wit In use , Iphone 4 32GB Sold , Iphone 3GS 32GB Sold
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Her en der nummers 22Roy iTunes 3 31-07-09 19:12
Exchange DER certificaat installeren op de iphone -joost- iPhone algemeen 8 25-11-08 22:45
widget der widgets Michael Chat en geruchten 1 07-11-08 00:37
Wondereren der Mail ;) breezertje iPhone algemeen 0 11-10-08 17:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:15.