gesealde iPhone 4 maar zonder bon? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik kom via google vaak op dit forum terecht dus ik dacht; ik maak even een account aan. Ik sta op het punt om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gesealde iPhone 4 maar zonder bon?
Hoi!
Ik kom via google vaak op dit forum terecht dus ik dacht; ik maak even een account aan. Ik sta op het punt om naar Amsterdam te gaan om een iPhone 4 white geseald te kopen voor 350 euro, ik heb het serienummer gekregen en foto's van het serienummer etc. gezien. Op de Apple site staat dat ie nog geactiveerd moet worden wat logisch is, maar niks over dat ie gestolen is oid. Stel ik koop hem, loop ik dan niet het risico dat ie na registratie niet meer werkt? Groetjes! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Had verwacht dat iedereen veel zou reageren, maar is een vrij rustig forum, niet?
Ik heb hem opgehaald en mocht hem gewoon testen! Hij is helemaal goed |
|
|||
|
|||
Dan heb je een koopje!
|
|
||||
|
||||
Veel plezier met je aankoop!
Dan kan hier dus een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alles wat je wilt weten over Applecare | Jappe | iPhone algemeen | 42 | 09-10-12 11:09 |
garantie zonder bon | arie1961 | Koopinformatie Nederland | 5 | 10-09-11 22:19 |
iphone via marktplaats zonder bon | nickdw | iPhone algemeen | 4 | 09-09-10 12:16 |
Hoe zit het met garantie bij een nieuwe 3GS ?maar zonder bon? | corne64 | Koopinformatie Nederland | 4 | 20-08-10 14:57 |
|
|