iPhone 5 kopen in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Forz4 Nice, dan ga ik morgen eens proberen naar Deurne te gaan! De mijne komt van Deurne dus... In Machelen zeide ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
M'n ouders waren vandaag naar de Makro in Deurne geweest.
Geen iPhone 5's gezien.. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Gisteren genoeg voorraad bij Mediamarkt Hasselt. De witte waren genoeg op stock, zwarten wat minder.
|
|||
|
|||
Vandaag gebeld naar Makro Deurne, aangezien ik tijd had om te gaan.
Geen enkele iPhone 5 meer op voorraad.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb de mijne zaterdag gekocht in de Mediamarkt in Roeselare. Toen hadden ze er nog enkele in het zwart en het wit.
|
|
|||
|
|||
Heb 'm maar online besteld, aangezien ik geen tijd heb om te rijden naar een Mediamarkt of een Makro..
Evengoed he, 7 december kan ik 'm verwachten! 16 GB in 't zwart! |
|
|||
|
|||
In de Mobistar winkel geen voorraad maar wel in 3 werkdagen geleverd !
|
|
|||
|
|||
iPhone 5 64gb zwart besteld op 27/9 bij Vandenborre.
Tot op heden nog geen bestellingen binnengekomen. Gisteren bij Saturn Wilrijk binnengestapt, besteld en vandaag telefoon gekregen dat hij binnen is. |
|
||||
|
||||
jah maar saturn is ook een deel afhankelijk van de mobistar voorraad
vandenborre is afhankelijk van apple zelf en krijgt als allerlaatste in lijn iphone's binnen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag de mijne gaan halen bij Saturn Meir.. Ze hadden nog een 20tal zwarte 32Gb's op voorraad maar ze 'vliegen' wel buiten volgens de verkoper.
|
|
|||
|
|||
iphone 5
bellen naar mobistar winkel in belgie
iphone 5 zwart 32g op voorraad simlockvrij halfuur er na opgehaald |
|
|||
|
|||
Mede ik mijn Iphone 4 van 8gb zonet verkocht heb en in dubio ben waar een Iphone 5 te kopen.
Mijn Iphone 4 heb ik via de appelstore gekocht maar ik lees meer en meer mensen die in gewone winkels 1 kopen. Wat is het verschil ook mocht er iets mis zijn in service. Ik wil graag een zwarte aankopen maar het aantal gb is mij een vraag ,gebruiken jullie snel 16 gb of meer? En welke berscherming gebruiken jullie om deze tegen krassen ,water enz.te beschermen? Ik had bij mijn Iphone 4 een Lifeproof case en zeer tevreden over. Mvg! |
|
|||
|
|||
Je kan ze bij de Makro online bestellen : Apple iPhone 5 16GB Zwart - MakroShop
Zelf heb ik de 16gb en voldoet meer dan voldoende voor mij! |
|
|||
|
|||
Ik ben (zeer) blij met mijn 32Gb, ik heb hem pas sinds vrijdag maar intussen toch al zo'n 18GB in gebruik.. (Muziek & apps)
Ik weet ook niet van waar je bent, maar de Saturn op de Meir in Antwerpen had vrijdag van alle modellen nog (ruime) voorraad. Zo waren er nog 21 stuks van de zwarte 32Gb. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen Belgie | yoeriv | Koopinformatie België | 1 | 29-07-10 14:57 |
Iphone 4 kopen in België | Emielt1 | Koopinformatie België | 8 | 27-07-10 16:15 |
iPhone 4 kopen in Belgie | Moesje18 | Koopinformatie België | 1 | 09-07-10 12:12 |
Iphone kopen in België | dreesensm | Archief | 1 | 12-09-08 16:29 |
iPhone 3G in Belgie kopen | Goudvis12 | Archief | 4 | 24-08-08 12:08 |
|
|