iPhone 5 kopen in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb hem gewoon gereserveerd bij mobistar zonder te betalen en ben er gisteren om kunnen gaan. Je bent verder niet verplicht om een abbo af ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb hem gewoon gereserveerd bij mobistar zonder te betalen en ben er gisteren om kunnen gaan. Je bent verder niet verplicht om een abbo af te sluiten
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Wat ik mij wel afvraag: ik heb er eentje besteld bij Saturn. Blijkbaar gaan al hun bestellingen via Mobistar en ben je verplicht om je identiteitskaart te tonen bij afhaling. Is dit wel wettelijk? Volgens hen staat het in hun algemene voorwaarden maar volgens mij kan enkel een bevoegd persoon (politie) dit vragen.
|
|
||||
|
||||
Er staat in de mail van mobistar de je je ID moet tonen. Maar die heb ik zaterdag bij het afhalen van mijn iPhone ook niet moeten bovenhalen. De email tonen was voldoende.
Moest enkel even handtekenen voor ontvangst. |
|
||||
|
||||
@ Bomans: in welke winkel was dat?
|
|
||||
|
||||
Mobistar center in Dendermonde.
|
|
||||
|
||||
Zitten er hier geen mensen van Vanden Borre op dit forum? Zou willen weten wanneer ze daar iphone 5 binnenkrijgen
Laatst gewijzigd door HonorSociety; 01-10-12 om 15:54. |
|
||||
|
||||
Heb hem gewoon via de store besteld. Geen geloop en gehoop.
|
|
||||
|
||||
maar wel 10€ duurder
|
|
||||
|
||||
10€ op 700€...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 oktober 2012 om 21:53 ---------- Zijn 4 duvels minder drinken. |
|
||||
|
||||
Ik hou het op 3 westmalle tripels
|
|
||||
|
||||
ja da is inderdaad nie echt veel, maar wat het is, is het toch maar
|
|
|||
|
|||
Zo, heb vandaag mijn iSwap gedaan. Hoop 'em stiekem binnen 2 weken al te krijgen. Met die Apple leveringen weet je nooit
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Vanden Borre heeft gisteren deze mail gestuurd ivm de iPhone 5;
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dat bedoel ik dus, destijds met de 4 was dat ook zo, vandenborre, krefel, photohall, phonehouse etc... Allemaal backorders , meer vraag dan dat apple kon leveren
Knappe marketing toch |
|
||||
|
||||
Mobistar heeft het ook weer voor elkaar gekregen. Van de twee iPhones die ik vrijdag in hun online webshop heb gekocht is er één zoek. Terwijl die nog niet eens verstuurd is.
Wat een bedrijf... |
|
||||
|
||||
mobistar en telenet zullen evengoed nog met backorders zitten hoor
en vdb beweert dat ze het in first come first serve gaan doen, want mobistar en telenet blijkbaar niet doen want daar kunt ge op goe geluk binnenwandelen en er toch al ene kopen+ ik blijf bij mijn standpunt ze zouden die lijsten niet per winkel moeten leggen maar echt per model en bestellingen van alle winkels samenvoegen op die lijsten da zou nog het meest fair van al zijn ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2012 om 17:24 ---------- en het feit da er meer backorders zijn dan iphones ligt volgens mij ook niet aan de winkelketens hier wereldwijd is er meer vraag dan aanbod |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ik zou persoonlijk niet klagen want ik zou die niet bij een particulier kopen, net zoals ik nu doe wacht ik geduldig tot mijn exemplaar beschikbaar is in de winkel maar ik vraag mij wel af waarom ik egoïstisch zou zijn |
|
||||
|
||||
Zijn er eigenlijk nog mensen die kortgeleden nog een iPhone hebben kunnen kopen zonder reservering?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen Belgie | yoeriv | Koopinformatie België | 1 | 29-07-10 14:57 |
Iphone 4 kopen in België | Emielt1 | Koopinformatie België | 8 | 27-07-10 16:15 |
iPhone 4 kopen in Belgie | Moesje18 | Koopinformatie België | 1 | 09-07-10 12:12 |
Iphone kopen in België | dreesensm | Archief | 1 | 12-09-08 16:29 |
iPhone 3G in Belgie kopen | Goudvis12 | Archief | 4 | 24-08-08 12:08 |
|
|