iPhone 5 kopen in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pspklant Iedereen die er bij Mobistar ééntje besteld heeft mag al vergeten er op 28 september één te hebben. Pas vanaf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Op die éne dag langer wachten zal het nu toch ook niet aan komen he?! Er is uiteraard ook nog altijd kans dat ge naar het launchevent moogt
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand die aan die launchevent-wedstrijd heeft meegedaan daar al bevestiging van gekregen of ze wel/niet gewonnen hebben?
Zou graag mijn vrijdag plannen |
|
|||
|
|||
Bwa, vind het nogal laf eigenlijk. Launchdatum is launchdatum, en dat moet Mobistar niet proberen te veranderen met één of andere wedstrijd. Heb hier dan ook niet aan meegedaan, omdat ik de zin er niet van inzag.
|
|
||||
|
||||
Weet iemand of mediamarkt hem wel verkoopt op vrijdag of zaterdag?
Mobistar kan ik wel vergeten en nog 2 weken zonder iphone word ik gek haha hij is nu al 2 weken verkocht #inerd
|
|||
|
|||
Vanavond mail ontvangen van mobistar met de uitnodiging voor het launch evenement! Mag mijn iphone vrijdag tussen 07u en 08u afhalen in brussel!
|
|
|||
|
|||
Heb ook een mail ontvangen van mobistar, ga hem om 10:00 halen
|
|
|||
|
|||
idem dito... 7u-8u
|
|
||||
|
||||
Welk gewicht hebben diegenen gegokt die al een uitnodiging gewonnen hebben?
|
|
||||
|
||||
tussen de 1200 en de 1800 gr blijkbaar (afgaande op het andere topic)
|
|
||||
|
||||
Dus je moet tot op de milligram gokken en dan winnen er mensen met 600 gram verschil? Mooi gedaan weer van Mobistar
|
|
||||
|
||||
lol, ik maakte ook die bedenking.
Stond ik mooi voor aap met mijn meer dan 2kg ... |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2012 om 13:49 ---------- Kom net van Mediamarkt Antwerpen, buiten de pre Mobistar orders, verwachten ze er een 20 tal.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb nog weet van een andere deelname ook, net iets minder dan 1600 gram. Zou dus ook in de range moeten vallen. Maar nee... Als antwoord op hoe dit komt, stuurt Mobistar me als antwoord dat 'nog niet alle mails zijn verstuurd'. Het standaard antwoord dat ze zelfs geven aan iemand die helemaal niet heeft meegedaan en vraagt of hij mogelijks nog kan uitgenodigd worden voor vrijdag. Begrijpen wie begrijpen kan |
|
|||
|
|||
In de Fnac in Leuven vertelden ze me trouwens dat ze er vrijdag GEEN zullen hebben en de komende weken ziet het er ook niet goed uit daar
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik vraag me wel af of je voor het launchevent mobistarklant moet zijn, want ik zie er nergens iets van vermeld staan ...
|
|
||||
|
||||
Neen, dat hoeft niet. Die vraag komt veel voor op de Facebook pagina van Mobistar.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Weet iemand toevallig de prijzen voor belgie?
Zelfde als duitsland? Als je naar de 4s kijkt in duitsland en belgie kost hij in be 20 euro meer. 679 de + 20 =699 voor belgie? Voor het 16gb model wtf! |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen Belgie | yoeriv | Koopinformatie België | 1 | 29-07-10 14:57 |
Iphone 4 kopen in België | Emielt1 | Koopinformatie België | 8 | 27-07-10 16:15 |
iPhone 4 kopen in Belgie | Moesje18 | Koopinformatie België | 1 | 09-07-10 12:12 |
Iphone kopen in België | dreesensm | Archief | 1 | 12-09-08 16:29 |
iPhone 3G in Belgie kopen | Goudvis12 | Archief | 4 | 24-08-08 12:08 |
|
|