iPhone 5 kopen in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx Weet iemand toevallig de prijzen voor belgie? Zelfde als duitsland? Als je naar de 4s kijkt in duitsland en belgie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij mijn reservatie van Vanden Borre staat momenteel €889 voor de 64gb
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat wil dus zeggen dat ze 10 euro goedkoper zijn dan in duitsland: 16GB 669 euro 32GB 779 euro 64GB 889 euro Update reactie mobistar facebook: De prijzen van de iPhone5 zullen morgen bekend gemaakt worden. Davy (Donderdag 27-9-2012)
Iphone 6s 16gb (White Grey), iPad 2 16gb (zwart), iMac 21,5" i5,Mac Pro 8-core 2009"aTv2, Mac mini i5 Laatst gewijzigd door dtroxx; 26-09-12 om 14:37. |
|
|||
|
|||
het ziet er niet goed uit voor vrijdag...
Delays & supply shortages expected for Apple’s Sept. 28 iPhone 5 rollout too | 9to5Mac |
|
||||
|
||||
Wat een gedoe weer om een smartphone van 700 euro p/s.
Ik ben altijd zeer tevreden met mijn apple producten maar het leveren van de iphone is altijd een probleem. Ik snap niet dat een bedrijf als apple dit niet gewoon ver van te voren voorbereid.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Correctie, ZATERDAG gaat Mobistar de verdeler van iPhone's zijn.
Vrijdag enkel en alleen voor personen met uitnodiging voor het event in Brussel. Heeft er trouwens iemand van Antwerpen nog een plaats in de auto om vrijdag naar Brussel te rijden? Mijn rijverbod is sinds gisteren ingegaan |
|
|||
|
|||
Bericht van Mobistar over komende vrijdag
"Iedereen die een uitnodiging krijgt voor het event of om het toestel zaterdag op te halen mag zeker zijn dat zijn/haar toestel klaarligt ;-) Davy" |
|
||||
|
||||
@jakkejakkejakke: en wanneer gaat de mail voor a.s. zaterdag de deur uit?
Heeft iemand toevallig al een email ontvangen? Update: Reactie op mijn facebook vraag via mobistar: 26-9-2012 12:25: Je zal ten laatste morgen een e-mail ontvangen dat je het toestel zaterdag of pas later kan ophalen. Davy |
|
|||
|
|||
@dtroxx dit was een reactie van iemand anders op mijn vraag op de fb van mobistar: "Mijn Mobistar Center zei me via de telefoon dat ik vrijdag om mijn toestel kan komen, maar ik heb nog geen mail gekregen. Klopt hun info?"
Is nog geen reactie op gekomen. |
|
||||
|
||||
@jakkejakkejakke: dus als je morgen nog geen bevestiging hebt weet je voldoende.
Dan zorg je gewoon dat je vrijdag s'nachts of s'morgens vroeg op Apple of Apple - Belgique/België je toestel besteld. Mobistar heeft een x aantal toestellen en online hebben ze ook een x aantal toestellen voorraad. Als deze op zijn gaat het zeker 3 a 4 weken duren voordat je er weer eentje hebt i.v.m. de productie problemen bij apple (zie:Delays & supply shortages expected for Apple’s Sept. 28 iPhone 5 rollout too | 9to5Mac). |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@Bomans: Thanks voor de info!
We zullen dus moeten afwachten tot morgen en anders ga ik hem inderdaad online bij apple bestellen. IK HAAT WACHTEN haha! |
|
|||
|
|||
Vanaf hoe laat zouden ze verkocht worden in de apple store? Heb namelijk geen zin om vanacht tot na 12u op te blijven. Morgenvroeg ga ik in elk geval mijn kans wagen in de Makro te Eke, en hebben ze hem daar niet kan ik nog altijd bestellen als ik op mijn werk ben.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De bestellingen bij de groep van landen die eerst aan de beurt waren begon om 9:00 |
|
||||
|
||||
@³.s Dit is naar mijn weten enkel voor de apple store in Amsterdam.
Ik denk dat glennvho de online apple store bedoeld en bestellen online kan pas vanaf morgen. |
|
|||
|
|||
wel ik heb het toch over de apple store online en reservaties betekent ook niet bestellen misschien was dat niet duidelijk
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand enig idee hoe groot de kans is om morgen voor 8 uur een iPhone te vinden in de Makro van Eke?
|
|
|||
|
|||
Makro morgen?
Die kans gaat echt heel klein zijn denk ik ! |
|
||||
|
||||
ik heb de mijne den 20ste bij vandenborre gereserveerd, heb wit 16gb model genomen en zou nog bij de eerst 100 op de lijst staan ...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga het in elk geval toch even proberen, moet daar toch passeren om naar mijn werk te gaan dus kan evengoed even binnenspringen. Zouden het de moeite zijn om nog voor 8u te gaan? Want is nog wel vroeg op de dag natuurlijk, en geloof dat ze daar zo een mobistar verkooppunt hebben ofzo? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen Belgie | yoeriv | Koopinformatie België | 1 | 29-07-10 14:57 |
Iphone 4 kopen in België | Emielt1 | Koopinformatie België | 8 | 27-07-10 16:15 |
iPhone 4 kopen in Belgie | Moesje18 | Koopinformatie België | 1 | 09-07-10 12:12 |
Iphone kopen in België | dreesensm | Archief | 1 | 12-09-08 16:29 |
iPhone 3G in Belgie kopen | Goudvis12 | Archief | 4 | 24-08-08 12:08 |
|
|