//

Iphone 4 kopen, Engelse e-mail

Iphone 4 kopen, Engelse e-mail discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik ben van plan om mij een Iphone 4s aan te schaffen. Ik zou nooit meer dan 400 euro geven voor een telefoon dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-09-12, 17:43
Djippie Djippie is offline
• iOS 1.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 7
Standaard Iphone 4 kopen, Engelse e-mail

Hallo

Ik ben van plan om mij een Iphone 4s aan te schaffen.

Ik zou nooit meer dan 400 euro geven voor een telefoon dus keek ik vooral op 2dehands sites. Ik heb een koper gecontacteerd die zijn iphone voor 300 euro verkocht.

Ik stuurde een mail waarom hij zo weinig vroeg enzovoort...

Dit was zijn antwoord
Hallo,
Ok, Dit zijn de originele Apple Iphones 4S, 32GB, 2012, Officieel Unlocked betekent dat u kunt gebruiken op elke dienst. Deze telefoons kwam de fabriek ontgrendeld en komt ook met een 2 jaar internationale garantie. Deze iPhones zijn gloednieuw, simlock-vrij, 100% origineel, kleur: zwart of wit.
Al mijn producten bekeken en gekocht door mijn veilingen zijn gegarandeerd 100% authentiek is of terug dubbel uw geld.
De prijs voor 1 is 260 euro. Als je koopt 3 telefoons is de prijs 730 Euro.
Ik zou graag een snel antwoord.

Kunt u mij e-mail in het Engels voor een betere communicatie?

Met vriendelijke groet,

daarna stuurde ik of ik hem kon zien in het echt of ik alleen via verzending kon betalen


dan stuurde hij:


Hello,
The phones are brand new , 100% original and unlocked for all networks ,the phones come with the bill and 2 years international warranty and full accesories .
I`m located in Europe (Spain) so i will shipp the phones from here and in maximum 48 hours you will have the phones delivered to your home address.
I`m offering buyer protection and i start the shipping first if you decide to buy the phones. .You will not pay any custom taxes because i will shipp the phone to you as GIFT.
So let me know
Thank`s




Onbetrouwbaar denk ik?

Of moet ik toch op het aanbod ingaan.


Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-12, 18:47
Mr.Bluestar Mr.Bluestar is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 150
Standaard

Duidelijk oplichting. Als je het niet vertrouwt, zeker niet doen. Handel liefst met iemand waar je face 2 face kan afspreken.
  #3  
Oud 24-09-12, 19:21
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Gebruik de zoekfunctie maar eens...

Onbetrouwbaar!
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 26-09-12, 10:23
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

1. Koop er gewoon een via het iphoneclub forum of kapaza.
2. Minder dan 400 euro voor een 4s 32GB betekend of een oplichter of zeer slechte staat.
3. Spreek altijd bij de persoon zelf af en laat hem niet opsturen (dan maar 40 euro benzine bestalen).
4. Schroef de iphone altijd even open aan de onderkant zodat je kan kijken of deze geen vocht schade heeft (je kan het al voelen aan de schroefjes of ze los zitten ja/nee).
5. Denk dat een 2e hands 4s het volgende mag kosten 2e hands (voor de Officiële release van de iPhone 5):

1. Iphone 4s 16GB (met garantie en bon) 400/420 euro
2. Iphone 4s 32GB (met garantie en bon) 450/470 euro
3. Iphone 4s 64GB (met garantie en bon) 500/520 euro

Succes met de aankoop en schroom niet om mij eventueel een pm te sturen.
__________________
Iphone 6s 16gb (White Grey), iPad 2 16gb (zwart), iMac 21,5" i5,Mac Pro 8-core 2009"aTv2, Mac mini i5
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Engelse iPhone 4s - apps kopen op NL app store werkt niet Ictinus iPhone Apps 6 09-05-12 08:37
iPhone: jailbreak engelse iphone?? robsnel Jailbreak 2 02-12-11 07:23
iPhone 3GS: Unlock engelse iPhone seven77 Unlock 34 04-05-10 18:40
iPhone 3GS: Unlock kopen voor Engelse iPhone 3GS? (nieuwste baseband, onbruikbaar) kurt1970 Unlock 7 28-03-10 23:17
Engelse iPhone Crifox Archief 6 16-10-07 20:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:11.