//

Engelse iPhone 4s - apps kopen op NL app store werkt niet

Engelse iPhone 4s - apps kopen op NL app store werkt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb voor mijn verjaardag een iPhone gekregen. Bij het uitpakken bleek dit een Engels exemplaar te zijn. Online gekocht en de 7 dagen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-05-12, 15:35
Ictinus Ictinus is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 3
Standaard Engelse iPhone 4s - apps kopen op NL app store werkt niet

Hallo,

ik heb voor mijn verjaardag een iPhone gekregen. Bij het uitpakken bleek dit een Engels exemplaar te zijn. Online gekocht en de 7 dagen bedenktijd waren verstreken Het apparaat werkt overigens goed, dus daar geen klagen over.

Totdat... ik Whats app wilde kopen toen kwam ik in de problemen. Netjes Apple-ID aangemaakt maar toen ik bij iTunes mijn gegevens wilde invullen, kon ik alleen een Engels adres met Engelse postcode invullen. Wat ik niet heb, want ik woon in Nederland. Tweede probleem was dat hij geen Mastercard accepteerde, maar goed, daar was om heen te fietsen dacht ik.

Ik heb van alles en nog wat geprobeerd, heb een iTunes giftvoucher gekocht, maar dat is Nederlands en wordt op de Engelse store niet geaccepteerd.

Ben nu 5 dagen bezig en begin er steeds minder van te snappen. En ik word er radeloos van. Komt met name omdat ik niet zo technisch aangelegd ben en al die dingen die ik gelezen heb over jailbreak en zo, doen me huiveren.

Is er iemand die me kan vertellen hoe ik deze iPhone zo instel dat ik apps in de Nederlandse store kan kopen en hoe ik van dat Engelse ID afkom?

Alvast bedankt voor alle moeite!

Ictinus
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-05-12, 16:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ictinus Bekijk bericht
Netjes Apple-ID aangemaakt maar toen ik bij iTunes mijn gegevens wilde invullen, kon ik alleen een Engels adres met Engelse postcode invullen. Wat ik niet heb, want ik woon in Nederland.
Je hebt netjes een account aangemaakt in de Britse App Store. Doe die oefening nog eens maar dan in de Nederlandse App Store.

Succes gewenst
  #3  
Oud 06-05-12, 23:25
Ictinus Ictinus is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 3
Standaard

Dank je, Timosha, na veel geëmmer - op de oorspronkelijke PC bleef ie naar de Engelse store gaan - is het gelukt via een tweede PC.

Alleen ben ik nu Siri kwijt

Ik krijg hier wat van

Ictinus
  #4  
Oud 06-05-12, 23:32
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Je kan op je eigen computer rechts onderaan in de Store op het Britse vlaggetje klikken en dan Nederland selecteren om te switchen
  #5  
Oud 07-05-12, 19:31
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ictinus Bekijk bericht
Dank je, Timosha, na veel geëmmer - op de oorspronkelijke PC bleef ie naar de Engelse store gaan - is het gelukt via een tweede PC.

Alleen ben ik nu Siri kwijt

Ik krijg hier wat van

Ictinus
Algemeen > Siri > Siri inschakelen en het is weer terug
  #6  
Oud 09-05-12, 08:35
Ictinus Ictinus is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 3
Standaard

dank jullie!

het werkt weer. Ook gratis en betaalde downloads doen het

Ictinus
  #7  
Oud 09-05-12, 08:37
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Mooi, dit is dus opgelost. //slotje
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App Store - single app update werkt niet (meer) defisit iPhone Apps 3 11-11-11 14:18
App kopen werkt niet, itunes doet raar miggs iPad Apps 3 17-10-11 18:14
App store IOS 4.3.3: Deze app werkt niet met Iphone? Hobao iPhone Apps 2 13-10-11 08:57
App store werkt niet correct op mijn iphone? sanneke iPhone Apps 3 19-02-11 12:12
Kom niet meer uit de Engelse i-Tune store....... Rick L. Archief 3 13-09-08 21:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:43.