Waarde iPad mini 64 gb wifi + 3G discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een zwarte iPad mini 64 gb wifi + 3G. Een dikke 2 weken oud, Achteraf gezien mogelijk een versie te groot gekocht. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarde iPad mini 64 gb Wi-Fi + 3G
Ik heb hier een zwarte iPad mini 64 gb Wi-Fi + 3G.
Een dikke 2 weken oud, Achteraf gezien mogelijk een versie te groot gekocht. Kan iemand me advies geven hoeveel ik hier nog voor zou kunnen krijgen? Indien het verlies beperkt kan blijven,dan overweeg ik om een kleinere versie te kopen.. Alvast bedankt, Sjoerd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zijn ze er dan nog kleiner dan een mini? Dat heet dan toch een iPod Touch? Of iPhone?[COLOR="SlateGrey"]
iPhone 5 fw7.1.2 + iPhone 3GS fw6.1.4 + iPhone4 fw7 + iPad2 fw7 en AppleTV2 fw 5.0 + iPad Mini fw6.0.2 (JB'ed) Laatst gewijzigd door tomtom100; 09-08-13 om 11:32. |
|
|||
|
|||
tomtom100,denk hij bedoeld minder dan 64 gig ipad mini
|
|
||||
|
||||
Kijk even wat andere 2e hands iPad mini's doen. Dan kun je zelf bereken of je het die winst waard vindt...
Mooiste zou natuurlijk zijn als je iemand kunt vinden die precies het omgekeerde probleem heeft ('te klein' gekocht, slechts een paar weken oud) Dan kun je vast een redelijke bijbetalen onderhandelen! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi-ongevoeligheid ipad mini. | dapI4 | iPad algemeen | 2 | 30-07-13 22:04 |
Wi-Fi synchronisatie iphone en ipad mini | IJean | iPhone algemeen | 5 | 25-06-13 16:35 |
Heeft de iPad Mini Wi-Fi een soort locatiebepaling | etazlez | iPad algemeen | 10 | 19-11-12 19:56 |
|
|