iPhone 6 op voorraad in winkel discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Dank je. Bij lab9 ook nu en dan 16GB modellen beschikbaar. Maar de iPhone 6 128GB Space Grey die ik bestelde heb ik nog nergens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dank je. Bij lab9 ook nu en dan 16GB modellen beschikbaar.
Maar de iPhone 6 128GB Space Grey die ik bestelde heb ik nog nergens beschikbaar gezien. Nog even wachten dus. Het stemt me wel hoopvol dat er hier en daar wel al andere modellen dan de 16GB opduiken. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Indien er interesse is ....PM. Ik heb 2x een tegoedbon van 50euro om op te kopen in de onlinestore van Mobistar.
|
|
|||
|
|||
Maandag iPhone 6 plus 64gb goud besteld webshop Mobistar deze morgen om10:00 geleverd
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Voor 17:00. Mail van Mobistar gekregen gisteren dat er problemen waren met de levering iPhone had 17 uren nodig om in Antwerpen X parcel sorter aan te komen. Zending aangekondigd om 21;18 op 6 okt. In Antwerpen X parcel sorter 14:31 op 7 okt. Naar Oostende 7:33 aankomst 10:00 deze morgen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nooit iets meegedaan. Je kan er enkel een andere smartphone mee kopen, en wat ben je daarmee? Je hebt juist een top smartphone in huis . |
|
|||
|
|||
Deze is niet met de aankoop van de Iphone geweest, ik heb via twitter ook bevestiging gekregen dat je deze perfect kan gebruiken voor het aankopen van de nieuwe Iphone 6 of 6+
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar beginnen ze bij Mobistar toch ook stilaan alle versies binnen te krijgen en de 6+ ook. Vanmiddag waren er 11 verschillende versies van de nieuwe iPhone 6 te bestellen via hun website.
Haal er jullie voordeel uit zou ik zeggen aan alle Belgen . Bij Switch en Lab9 enkel 16GB versie beschikbaar van de 6 en de 6+. Laatst gewijzigd door ivanhoeke; 07-11-14 om 17:38. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 5 voorraad | bartaalbers | iPhone algemeen | 4 | 24-09-12 15:45 |
iPhone4 met Voda of TMobile waar op voorraad in winkel | iguana9999 | Koopinformatie Nederland | 0 | 30-12-10 11:04 |
iPhone op voorraad | conimus | Koopinformatie Nederland | 0 | 11-08-10 14:23 |
|
|