iPhone kopen in België: positieve praktijkervaring discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil zo snel mogelijk de Iphone 4 net als iedereen maar weet niet wat ik moet doen. Kan ik beter op www.phoneshop.nl bestellen of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik wil zo snel mogelijk de Iphone 4 net als iedereen maar weet niet wat ik moet doen. Kan ik beter op www.phoneshop.nl bestellen of wachten todat in belgie weer te koop zijn zonder dat ze uitverkocht zijn? Hoelang gaat dat in belgie duren denken jullie totdat je weer gewoon normaal naar winkel kan gaan en gelijk 1 kan meenemen?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vandaag in Turnhout geweest bij Mobistar en Apple Store. Geen van beide iPhone 4, was te verwachten zo dicht over de grens. Wachttijd bedraagt in deze winkels volgens hun respectievelijk 3 tot 6 maanden en minmaal 3 maanden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen Belgie | yoeriv | Koopinformatie België | 1 | 29-07-10 14:57 |
Iphone 4 kopen in België | Emielt1 | Koopinformatie België | 8 | 27-07-10 16:15 |
iPhone 4 kopen in Belgie | Moesje18 | Koopinformatie België | 1 | 09-07-10 12:12 |
Iphone kopen in België | dreesensm | Archief | 1 | 12-09-08 16:29 |
iphone kopen in belgië | djice | Koopinformatie België | 5 | 14-04-08 15:13 |
|
|