//

van de iPhone SE naar de iPhone 8

van de iPhone SE naar de iPhone 8 discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn buitenlandse echtgenote heeft op dit moment een iPhone SE 64 GB. Zij wil graag een nieuwe iPhone maar heeft een beperkt budget. Zij gaat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-10-19, 18:13
kris251069 kris251069 is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2017
Berichten: 2
Standaard van de iPhone SE naar de iPhone 8

Mijn buitenlandse echtgenote heeft op dit moment een iPhone SE 64 GB. Zij wil graag een nieuwe iPhone maar heeft een beperkt budget. Zij gaat binnen enkele weken op familiebezoek naar haar land van herkomst en kan daar de oude iPhone SE verkopen en daardoor nog een aardig bedrag recupereren. We denken als (budget)opvolger van de iPhone aan de iPhone 8 128 GB. Niet het nieuwste van het nieuwste maar naar mijn mening nog steeds een degelijk toestel als je naar de specificaties kijkt. En aangezien Apple de iPhone 8 nog officieel verkoopt kan je er toch wel zeker van zijn dat de iPhone 8 nog jaren ondersteund zal worden. Ik weet dat de iPhone 11 er leuker uitziet en veel betere specificaties heeft maar dan spreken we toch over een heel ander budget, meerdere honderden euro’s meer. En het feit dat ze van de iPhone SE komt maakt, denk ik, dat een nieuwe iPhone 8 een waardige update is. Graag jullie mening aub. Is de iPhone 8 nog steeds een goede (budget)iPhone of vinden jullie de 8 totaal gedateerd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-10-19, 20:13
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

https://www.gadgetsnow.com/compare-m...pple-iPhone-SE

En trek je conclusie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4: 5.1 naar 7.1.1 echter geen backup. Enige optie naar fabrieksinstellingen Perslucht iPhone algemeen 2 11-06-14 12:34
Overzetten gegevens van iPhone 3GS naar 4 en van 4 naar iPhone 5? yannickvanhex iPhone algemeen 1 18-10-12 15:44
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? ICB iTunes 0 02-07-10 09:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:38.