Iphone kopen in Belgie of in Nederland? discussie in Koopinformatie Belgi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik werk in Nederland en woon daar tijdens de werkweek ook. Het merendeel van de weekenden breng ik echter door in Belgie. Wat is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
Ik werk in Nederland en woon daar tijdens de werkweek ook. Het merendeel van de weekenden breng ik echter door in Belgie. Wat is gunstigst: een iPhone kopen in Belgie (toestel met los abonnement en Wi-Fi gebruiken in Nederland) of een iPhone met pakket kopen in Nederland (Wi-Fi gebruiken in Belgie)? Bedankt, O. |
|
|
![]() |
|
![]() Het voordeel van de iPhone's in Belgi, is dat ze daar standaard simlockvrij zijn. En je hoeft er geen abonnement bij te nemen.
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scooter kopen in nederland gebruiken in belgie | Gamebusters | Archief | 1 | 24-10-09 19:57 |
Iphone kopen in Belgie, gebruiken in Nederland | Remco99 | Overige providers Nederland | 4 | 01-10-09 15:52 |
iPhone 3GS uit Belgi nergens te verzekeren in Nederland?! | Snader | Koopinformatie Belgi | 3 | 30-06-09 13:03 |
iPhone Belgi/Nederland | Turgon | Archief | 26 | 17-07-08 18:50 |
|
|