//

lab9 in Kortrijk

lab9 in Kortrijk discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nu voor de zoveelste keer naar de lab9 - appleshop in Kortrijk geweest. Wat voor een knoeiboel is me dat daar ? Toen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-09, 20:52
Yves DB Yves DB is offline
• iOS 8.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 13
Standaard lab9 in Kortrijk

Ik ben nu voor de zoveelste keer naar de lab9 - appleshop in Kortrijk geweest. Wat voor een knoeiboel is me dat daar ?
Toen ik een iPhone wilde kopen hadden ze er geen meer, maar in de Mobistarshop hadden ze er nog massa's in voorraad. Toen m'n iPod kapot was, luisterden er twee verkopers naar de harde schijf (luisterden ...) om te besluiten dat de harde schijf kapot was, dat ze niet kon worden vervangen en dat ik maar beter een nieuwe iPod kon kopen (ik heb hem ondertussen zelf hersteld). Nu ben ik er een Airport Express gaan kopen. Dan denk je dat je in een officiële apple-winkel niet kan worden bedrogen. Wel dus : in de verpakking die ik meekreeg zit alles zoals het hoort. Met een kasticketje uit de Switchshop in Oostende uit 2008 waaruit dus blijkt dat die Apple Express al eens werd verkocht.
Nu moet ik het geheel nog instaleren en ik hoop dat het naar behoren werkt, maar een tweedehandssysteem koop ik op Ebay als ik daar zin in heb ...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-09, 23:07
Poitrrr Poitrrr is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 91
Standaard

Ik zou al na de 1e ervaring niet meer teruggaan..
En zeker je laatste product terugbrengen en eisen om een gesealde verpakking. Succes!
  #3  
Oud 20-11-09, 15:07
Yves DB Yves DB is offline
• iOS 8.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 13
Standaard

Ben je raad gevolgd. Deze morgen terug geweest. Verbaasde blikken bij de verkopers maar toch direct een nieuwe in gesloten verpakking terug meegekregen. Op dat vlak dus tevreden van de service. Maar het feit dat ze een tweedehands verkochten kan niet worden goedgepraat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Saturn Kortrijk Vincent82 Orange 7 16-09-10 23:24
Iphone bij Lab9 macfreaker Chat en geruchten 0 20-06-08 22:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:19.