iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 vrijdag -> Leuven (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/65792-iphone-4-vrijdag-leuven.html)

Donat 30-07-10 11:26

Ik was om 5 voor 10 in de diestsestraat langs gegaan, tot mijn verbazing stond er maar 20 man voor me....

Na 10 was de voorraad al op ...

Peter 30-07-10 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mike77 (Bericht 506171)
unbricken?

wat is dat?

veiligheid van apple.
als de vrachtwagen/magazijn/... zou overvallen worden kan de dief er niets mee doen.
IMEI nummer enzo moet eerst bij apple geregistreerd worden, dan wordt de iPhone pas bruikbaar. Ik denk dat dit nog iets anders is dan unlocken, maar ben niet helemaal zeker. Het is meer zoals activeren vroeger bij de 2G denk ik.

Bibi2205 30-07-10 11:39

Het enige dat zij doen is hem even aan iTunes hangen om hem te activeren, iets wat je eigenlijk perfect thuis kan doen..

Bomans 30-07-10 11:41

Dat heet inderdaad gewoon activeren ... En dat kan je perfect zelf thuis.

Peter 30-07-10 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 (Bericht 506216)
Het enige dat zij doen is hem even aan iTunes hangen om hem te activeren, iets wat je eigenlijk perfect thuis kan doen..

zeker? want ze hebben iemand van de eerste 10 terug binnen geroepen, de gerante zei tegen een werknemer "je mag niemand naar buiten laten gaan met een gebrickte iPhone, eerst unbricken"

Bomans 30-07-10 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter (Bericht 506224)
zeker? want ze hebben iemand van de eerste 10 terug binnen geroepen, de gerante zei tegen een werknemer "je mag niemand naar buiten laten gaan met een gebrickte iPhone, eerst unbricken"

Ik heb mijn UK toestel ook zelf thuis geactiveerd.

Peter 30-07-10 11:48

ok. was idd iTunes dat aan stond. de werknemer zei nog "ik hoop dat iTunes niet crasht zoals vorig jaar"

svenska87 30-07-10 11:54

Ik was om 6.45u in de wachtrij, en was nr. 46. Rond 8.45u had ik mijn telefoon!
Gezellig babbelen met de mensen in de rij en een croissantje en Minute Maidje binnengespeeld.
Wel een domper op de feestvreugde was dat de 2 Base shops in Leuven geen microSIM meer hadden. Dus nog even wachten om hem echt te gebruiken!


http://img148.imageshack.us/img148/3410/fotoy.jpg

thibaultvdb 30-07-10 13:40

Ik ben tegen 8u 15 geweest en er stond ook een hele rij mensen, en tegen 9u 30 had ik mijn iPhone! btw, voor de mensen die bij mij in de rij stonden (die starcraft 2 speelden): hebben jullie nog een iPhone kunnen bemachtigen?

Groeten, Thibault

archi_girl 30-07-10 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 506222)
Dat heet inderdaad gewoon activeren ... En dat kan je perfect zelf thuis.

De man die de activatie uitvoerde vertelde me dat dat voor apple was,
zodat ze konden bewijzen hoeveel toestellen ze verkocht hadden.
Zo krijgen ze bij de volgende release minstens evenveel of zelfs meer toestellen die zij dan kunnen verdelen!

svenska87 30-07-10 15:04

Ik ben trouwens ondertussen mijn Base simkaart te lijf gegaan met een schaar en werkt perfect :-) dus alles werkt perfect nu.

thibaultvdb 30-07-10 15:14

ik heb ook mijn mobile vikings simkaar in stukjes gesneden :p en hij werkt ook perfect hier!

CptYanni 30-07-10 16:22

Iemand die niet gepre-ordered heeft, heeft dankzij mij een iPhone :P Ben niet om mijn 32 gig in leuven geweest ;)

Brutality187 30-07-10 16:28

Gericht aan nr 18: Hebt gij al een base microsim?

DeepFritz 30-07-10 16:37

ik was er om kwart voor 7 en om half 9 was de telefoon in mijn bezit.
Is echt een fantastisch toestel.

Bibi2205 30-07-10 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door archi_girl (Bericht 506627)
De man die de activatie uitvoerde vertelde me dat dat voor apple was,
zodat ze konden bewijzen hoeveel toestellen ze verkocht hadden.
Zo krijgen ze bij de volgende release minstens evenveel of zelfs meer toestellen die zij dan kunnen verdelen!

Dikke zever van die verkoper.. In Hasselt werd mij vertelt dat ze de iPhones niet mogen omruilen nadat ze de winkel verlaten hebben, en om je dus het leed te besparen om hem meteen ter reparatie te moeten opsturen, activeren ze hem in de winkel om te kijken of hij werkt.

FenixStyle 31-07-10 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 (Bericht 507086)
Dikke zever van die verkoper.. In Hasselt werd mij vertelt dat ze de iPhones niet mogen omruilen nadat ze de winkel verlaten hebben, en om je dus het leed te besparen om hem meteen ter reparatie te moeten opsturen, activeren ze hem in de winkel om te kijken of hij werkt.

Het kan idd daar mee te maken hebben. Toen ik mijn 3G destijds kocht, heb ik ook een papier moeten ondertekenen waarop stond dat eenmaal het toestel de winkel verliet, hij niet meer omgeruild werd en bij defect eerst opgestuurd moest worden...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:07.