iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 vrijdag -> Leuven (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/65792-iphone-4-vrijdag-leuven.html)

lolsmurf 28-07-10 11:59

iPhone 4 vrijdag -> Leuven
 
Ik sta er om 7u voor een 32GB! :)

DeepFritz 28-07-10 12:01

Als ik mijn bevestigingsmail van Mobistar heb gekregen zal ik je gezelschap komen houden voor de 32 GB versie.
Zal wel iets vroeger zijn, moet Brusselse ring over :-)

Hoe lang duurt het voor die bevestingsmail?

lolsmurf 28-07-10 12:03

Ik heb de mijne om 9u44 besteld en kreeg meteen een bevestigingsmail. Met al de drukte nu zal er waarschijnlijk wel een delay opzitten.

palatinus 28-07-10 12:04

Ik heb ook een 32 besteld, om iets voor 7 ben ik daar :D

TMSTT 28-07-10 12:04

ik sta er met nog een paar mensen op in leuven 3x16 + 1x32

DeepFritz 28-07-10 12:21

Nog steeds geen bevestingsmail *zucht*

thibaultvdb 28-07-10 12:23

Ik heb mijn bevestigingsmail ontvangen en ga om 7u in Leuven staan om mijn 16gb iPhone 4 Black op te halen!! Tot dan ;-)

fonzy 28-07-10 13:27

bevestigingsmail komt onmiddellijk na de bestelling. Als je langer dan 1 min moet wachten zit hij ofwel bij je ongewenste email ofwel heb je een fout adres opgegeven.

Ik ga rond half 7 naar de bond voor mijne 32g

Pinok 28-07-10 14:31

Heb er 16gb gereserveerd, en hoop er om 7.30u te zijn.
Hopelijk ni te laat... ;)

TMSTT 28-07-10 14:45

hopelijk staat er om half8 al geen ellendig lange rij...

palatinus 28-07-10 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT (Bericht 502477)
hopelijk staat er om half8 al geen ellendig lange rij...

Maakt toch niet uit, de mensen met reservering mogen binnen vanaf 7 en pas om 10 uur laten ze de rij wachtende zonder reservering binnen.

TMSTT 28-07-10 14:51

sommige mensen moeten nog in de voormiddag op kantoor geraken hoor :)

palatinus 28-07-10 14:52

Mja ok :) ik heb de hele dag verlof genomen

Maar goed, ik verwacht niet dat er meer dan 50 iPhones per winkel te reserveren waren eigenlijk. Al kan dat nog een tijdje duren als er daar een aantal een microsimkaart voor moeten krijgen enzo.

replica 28-07-10 14:56

Ik ga er rond 8 uur zijn om een zwarte 32Gb op te halen. Ik ben wel totaal geen Mobistar-klant, eens kijken wat dat gaat geven :D

TMSTT 28-07-10 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door palatinus (Bericht 502490)
Mja ok :) ik heb de hele dag verlof genomen

Maar goed, ik verwacht niet dat er meer dan 50 iPhones per winkel te reserveren waren eigenlijk. Al kan dat nog een tijdje duren als er daar een aantal een microsimkaart voor moeten krijgen enzo.

eigenlijk is dat wel zo, de iPhones waren bijna allemaal weg voordat de mail door mobistar uitgestuurd werd naar de mobistar klanten :p chance voor ons:D al die dagen van wachten en forum-checken hebben iets opgeleverd:D

tbeumer@ 28-07-10 15:02

Beetje raar dat ze mensen zonder reservering om 10u binnen laten als er toch geen voorraad meer is dan?

TMSTT 28-07-10 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tbeumer@ (Bericht 502516)
Beetje raar dat ze mensen zonder reservering om 10u binnen laten als er toch geen voorraad meer is dan?

ik denk dat ik 2x een reservering heb, ik heb gereserveerd voordat de mail verstuurd was van mobistar, en een reservering erna, nu weet ik niet of ze dat als 2 reserveringen nemen of 1, aangezien naam, tel nummer en email exact hetzelfde zijn, misschien dat er nog mensen in zo'n geval zijn en dat er dus mogelijk iphones teveel gereserveerd zijn! :)

replica 28-07-10 15:05

En er zullen ook wel mensen zijn die er eentje hebben gereserveerd, maar hem niet (kunnen) gaan ophalen.

fonzy 28-07-10 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tbeumer@ (Bericht 502516)
Beetje raar dat ze mensen zonder reservering om 10u binnen laten als er toch geen voorraad meer is dan?

10u is gewoon het normale openingsuur van de winkel. Ze verkopen daar nog andere dingen dan iphones ;)

Peter 28-07-10 15:36

ik kom ook tegen 7 uur, 32Gb besteld

drm 28-07-10 16:11

Ik een 16gb. Op het nippertje. Wilde er nog een bestellen voor een vriend en toen was alles op!
Ga er voor zeven uur proberen te zijn. Moet om half negen werken in Antwerpen. Eigenlijk zouden we op een of andere manier onszelf kenbaar moeten maken als ipc lid. Kan nog gezellig worden dan. Heb al spijt dat ik geen ontbijt besteld heb!

TMSTT 28-07-10 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drm (Bericht 502680)
Ik een 16gb. Op het nippertje. Wilde er nog een bestellen voor een vriend en toen was alles op!
Ga er voor zeven uur proberen te zijn. Moet om half negen werken in Antwerpen. Eigenlijk zouden we op een of andere manier onszelf kenbaar moeten maken als ipc lid. Kan nog gezellig worden dan. Heb al spijt dat ik geen ontbijt besteld heb!

ik denk dat het bijna enkel iphoneclub leden zullen zijn met een reservering:D

Teksta 28-07-10 19:02

Indien iemand een reservatie heeft voor Leuven en er geen gebruik van maakt, je mag mij altijd de reserveringsmail doorsturen.

Waarvoor eeuwige dank!


P.S. Ik heb dit ook gepost in de andere topics omdat ik vrijdag thuis ben en mij kan verplaatsen naar alle lokaties!

beertje135 28-07-10 19:20

Heeft iemand interesse om te ruilen? Ik heb een 32gb besteld maar had liever een 16gb.

thibaultvdb 28-07-10 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT (Bericht 502694)
ik denk dat het bijna enkel iphoneclub leden zullen zijn met een reservering:D

haha, dat denk ik ook :P
zonder iphoneclub had ik geen iphone 4 op de 30ste, ik heb namelijk helemaal geen mail gekregen (nu wel, maar zonder informatie over pre orderen) !!

lolapapaya 29-07-10 09:22

Is er iemand die vanuit omgeving Den Haag/Rotterdam richting Leuven gaat vrijdagochtend? Zoek iemand om mee te kunnen rijden, tegen betaling uiteraard.

TMSTT 29-07-10 11:36

iemand eigenlijk ervaring met vorig jaar??

beertje135 29-07-10 11:36

Heeft er iemand al eens de mails vergeleken van bestellingen voor mobistar klanten en proximus (of andere) klanten? Bij mij zit er een verschil tussen kleur en lettertype van de mails. Ms is er dan toch een shifting tussen de twee!

TMSTT 29-07-10 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beertje135 (Bericht 504116)
Heeft er iemand al eens de mails vergeleken van bestellingen voor mobistar klanten en proximus (of andere) klanten? Bij mij zit er een verschil tussen kleur en lettertype van de mails. Ms is er dan toch een shifting tussen de twee!

toevallig een printscreen? ik ben mobistar klant, dus kan miss ook eens vergelijken..

beertje135 29-07-10 12:04

2 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT (Bericht 504125)
toevallig een printscreen? ik ben mobistar klant, dus kan miss ook eens vergelijken..

Het was niet zo makkelijk om ze even te maken :) Was aan het prutsen met xps op mac en dat is niet zo best.
Hier zie je het wel al een beetje op, de tekst van proximus is donkerder en die van mobistar licht grijs. Ik zag het vooral bij het afprinten. De proximus tekst werd bordeaux na printen. Nu het kan aan men printer liggen maar dat probeer ik nu uit te vissen. Dank u om dit na te kijken.

TMSTT 29-07-10 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beertje135 (Bericht 504176)
Het was niet zo makkelijk om ze even te maken :) Was aan het prutsen met xps op mac en dat is niet zo best.
Hier zie je het wel al een beetje op, de tekst van proximus is donkerder en die van mobistar licht grijs. Ik zag het vooral bij het afprinten. De proximus tekst werd bordeaux na printen. Nu het kan aan men printer liggen maar dat probeer ik nu uit te vissen. Dank u om dit na te kijken.

ik zie eerlijk gezegd weinig verschil, en volgens mij is dat er ook niet, er is enkel een verschil als je wel/geen ontbijt wilt, dan staat dit vermeld op je reservatie :-)

beertje135 29-07-10 12:11

2 Bijlage(n)
ja het is niet echt duidelijk daar. Het zal wel aan men printer liggen dan want ze zijn beide met ontbijt. heb snel een foto gemaakt van de geprinte versie. rood = proximus en paars = mobistar

Diddy 29-07-10 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beertje135 (Bericht 504192)
ja het is niet echt duidelijk daar. Het zal wel aan men printer liggen dan want ze zijn beide met ontbijt. heb snel een foto gemaakt van de geprinte versie. rood = proximus en paars = mobistar

Gewoon met zwart/wit print gaan natuurlijk dan. Er staat nergens dat die mail in kleur moet zijn natuurlijk.

thibaultvdb 29-07-10 15:26

Is het een probleem als je geen mobistar-klant bent? Want ik ben bij Mobile Vikings, en heb een beetje schrik dat ik morgen geen iPhone ga krijgen...

TMSTT 29-07-10 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thibaultvdb (Bericht 504756)
Is het een probleem als je geen mobistar-klant bent? Want ik ben bij Mobile Vikings, en heb een beetje schrik dat ik morgen geen iPhone ga krijgen...

geen idee, op https://forum.iculture.nl/f18/i...tml#post504758 is er nu iets raar aan de hand, miss daar even mee volgen

DeepFritz 29-07-10 17:49

Kan er me iemand zeggen wat het juiste adres was van de mobistar vestiging in leuven?

Bibi2205 29-07-10 17:55

Mobistar - Téléphonie mobile/Mobiele telefonie | Internet Kan je makkelijk zelf opzoeken :p

fonzy 29-07-10 21:28

loop vanavond na men werk naar huis langs de bond, kom voorbij de mobistar winkel (18.30h), staat truck voor de deur, man komt uit de winkel met leeg palet. ikke: "u heeft waarsch net de nieuwe iphone geleverd?" hij: "ik mag er eigenlijk niets over zeggen, maar idd, heb ze net geleverd" (hij was al van vanmorgen 6uur onderweg, dit was zen laatste levering)

Dussss, ze zijn effectief aangekomen mensen! nog paar uur geduld.

Peter 30-07-10 09:48

heb m! was nr 16 in de rij! was 1 per gsm nummer ipv 1 per persoon blijkbaar. heb er een voor een vriend meegekregen omdat ik met zijn nummer had geregistreerd.

http://grab.by/5F7v

http://grab.by/5F7w

scherm is alvast superscherp
hier unboxing, die eigl al door mobistar was gebeurd om te unbricken
http://grab.by/5F7D

mike77 30-07-10 11:21

unbricken?

wat is dat?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:50.