iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iphone 4 bij vandenborre (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/67046-iphone-4-vandenborre.html)

bdr 19-08-10 09:44

Was dat vandaag dat ze die grote levering voor jullie verwachten?

baia 19-08-10 10:52

Inderdaad. Heeft er al iemand telefoon gehad? Ik stond 71ste voor 32GB en heb nog niemand gehoord. Het is nog vroeg natuurlijk, maar eigenlijk verwacht ik niet dat ik vandaag gebeld wordt.

memento__mori 19-08-10 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baia (Bericht 537036)
Inderdaad. Heeft er al iemand telefoon gehad? Ik stond 71ste voor 32GB en heb nog niemand gehoord. Het is nog vroeg natuurlijk, maar eigenlijk verwacht ik niet dat ik vandaag gebeld wordt.

Als ze vandaag binnenkomen, dan is dat in het centraal depot in Brussel.
Die worden dan ten vroegste morgen of anders maandag geleverd in de respectievelijke winkels...

baia 19-08-10 13:07

Ok, dus dan hoef ik mijn gsm niet de hele dag in mijn zakken te houden :-)

Domboes 19-08-10 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baia (Bericht 536813)
Dat is vreemd. Emper, die 17e op de lijst stond voor een 16 GB heeft zijn iPhone al sinds vorige week maandag (9 augustus)...

Ik heb de mijne op 9 of 10 augustus besteld, vlak na de levering :)

baia 19-08-10 13:38

Amai, dan is die lijst nogal gekrompen! Ik heb op 5 augustus besteld en stond toen 71ste. Zou de lijst voor 32 GB ook zoveel gezakt zijn :-)

kidk 19-08-10 13:39

Kan je gewoon mailen om je plaats in de lijst te weten te komen ?

baia 19-08-10 13:52

Ik had gemaild, en toen hebben ze me gebeld. Maar ik had niet naar mijn plaats gevraagd. Dit hebben ze me gwoon verteld. Maar ik denk wel dat je gewoon met deze vraag kan mailen of bellen.

KI2000 19-08-10 14:23

Net even gebeld naar lokale VDB. Ze weten niets van een levering ...

stevendeckers 19-08-10 14:25

Ik heb op 5 augustus een 32GB besteld bij Vandenborre, om 10h39 volgens bevestigingsmailtje. Zonet kreeg ik telefoon om te zeggen dat ik mijn reservatie kan ophalen. Het gerucht van de grote levering die vandaag toe zou komen kan dus best kloppen.

Nu heb ik zelf die van mij al wel (de grote levering aan MM in Antwerpen op 10 Aug, zonder reservatie) dus ik zal eens zien of iemand anders hem niet wilt.

baia 19-08-10 14:29

Hmm ik heb ook op 5 augustus een 32GB besteld, maar wel om 7u 's avonds.
Zou ik dan toch nog aan de beurt kunnen komen vandaag :-)

Endorphin 19-08-10 14:29

Oei nu begin ik weer hoop te krijgen. :)
Ik heb een 32g besteld op 4-8.
Alleen nog geen telefoon gehad. :confused:

FenixStyle 19-08-10 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stevendeckers (Bericht 537360)
Ik heb op 5 augustus een 32GB besteld bij Vandenborre, om 10h39 volgens bevestigingsmailtje. Zonet kreeg ik telefoon om te zeggen dat ik mijn reservatie kan ophalen. Het gerucht van de grote levering die vandaag toe zou komen kan dus best kloppen.

Nu heb ik zelf die van mij al wel (de grote levering aan MM in Antwerpen op 10 Aug, zonder reservatie) dus ik zal eens zien of iemand anders hem niet wilt.

Ik ben wel geïnteresseerd... ;)

stevendeckers 19-08-10 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Endorphin (Bericht 537372)
Oei nu begin ik weer hoop te krijgen. :)
Ik heb een 32g besteld op 4-8.
Alleen nog geen telefoon gehad. :confused:

Zou natuurlijk kunnen de ze afzonderlijke reserveringslijsten per winkel hanteren, en dat dus de volgorde van reservatie op de site niet volledig overeenkomt met die van levering. Ze leveren bvb 25 iPhones aan elke winkel, onafhankelijk of de 26e reservering bij 1 winkel gedaan werd voor of na de 15e reservering bij de andere winkel.

Bij mijn reservatie heb ik in elk geval de winkel op de Meir in Antwerpen opgegeven.

Endorphin 19-08-10 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stevendeckers (Bericht 537386)
Bij mijn reservatie heb ik in elk geval de winkel op de Meir in Antwerpen opgegeven.

Winkel in Mol opgegeven

baia 19-08-10 15:00

Ik had ook Meir opgegeven...

bdr 19-08-10 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Endorphin (Bericht 537372)
Oei nu begin ik weer hoop te krijgen. :)
Ik heb een 32g besteld op 4-8.
Alleen nog geen telefoon gehad. :confused:

Als stevendeckers later heeft besteld, dan zou je normaal ook telefoon moeten krijgen.
edit: Tenzij ze misschien niet bellen naar buitenlandse nummers (als je een Nederlander bent)

YannickM 19-08-10 15:15

Zonet 16GB dan maar besteld bij vdborre Wilrijk... Ik ben benieuwd

kidk 19-08-10 15:31

Citaat:

Geachte Heer Vandamme,

Wij danken u voor uw schrijven.

Wij verwachten een levering voor eind september voor het door u bestelde toestel. Wij kunnen u jammer genoeg niet meedelen waar u in de wachtrij sta.
Indien u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen.

Wij danken u alvast voor uw vertrouwen in Vanden Borre.

Met vriendelijke groeten,
Antwoord op mail :)

Endorphin 19-08-10 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bdr (Bericht 537428)
Als stevendeckers later heeft besteld, dan zou je normaal ook telefoon moeten krijgen.
edit: Tenzij ze misschien niet bellen naar buitenlandse nummers (als je een Nederlander bent)

Nou dan bel ik toch even zelf. ;-)

"midden september...."
Kunt u misschien aangegeven waar ik ergens in de rij sta?
"da weet ik niet..apple heeft een stock probleem bla bla..."

Pfff schiet mij maar lek. :confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:38.