iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iphone 4 bij vandenborre (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/67046-iphone-4-vandenborre.html)

Domboes 19-08-10 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baia (Bericht 537296)
Amai, dan is die lijst nogal gekrompen! Ik heb op 5 augustus besteld en stond toen 71ste. Zou de lijst voor 32 GB ook zoveel gezakt zijn :-)

Klopt, de verkoper wist me te vertellen (de 9e of 10e augustus) dat er net een levering was en dat de stock op -70 ofzo stond, en dat ik geluk had dat er net een levering was gekomen.

Ik mocht gewoon meekijken op hun monitor met stock voorraad.

De stocks van de iPhone 4 16GB stonden op -13 en de iPhone 4 32GB stond op -16. Er waren dus niet zo'n grote verschillen tussen beiden.

Heb de mijne besteld bij vdb in St-Niklaas btw.

baia 19-08-10 16:32

-70 toen de 9de? Dan zou ik er toch zeker moeten bij zijn deze week...
Dan ga ik er vanuit dat die giga-levering van vandaag meer dan 1 toestel is :-)

KI2000 19-08-10 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kidk (Bericht 537468)
Antwoord op mail :)

Identiek zelfde antwoord gekregen. Ze gebruiken waarschijnlijk een template.

buffelkneer 19-08-10 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stevendeckers (Bericht 537360)
Ik heb op 5 augustus een 32GB besteld bij Vandenborre, om 10h39 volgens bevestigingsmailtje. Zonet kreeg ik telefoon om te zeggen dat ik mijn reservatie kan ophalen.

Dat is vreemd... Ik heb ook nog een 32GB besteld op 31-07 voor afhaling. Maar die heb ik nog steeds niet.

Emper 19-08-10 19:17

Op 31 juli na het wachtrij drama op release dag, toen mijn moeder 5e in de rij stond voor mij bij Mobistar Merksen, er waren 6 toestellen, maar de baas had er toen zelf 4 meegenomen!!!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mondo (Bericht 529370)
Wanneer had jij hem besteld?


Treez 19-08-10 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Domboes (Bericht 537508)
32GB stond op -16. Er waren dus niet zo'n grote verschillen tussen beiden.

op 13 augustus besteld en voorschot betaald vdb st-niklaas, er stond toen ook op -16...
@Domboes, weet jij al iets? jij was voor mij dus... ik hoop het voor jou dan geraak ik ook weer wat vooruit!
:d

Domboes 19-08-10 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Treez (Bericht 537838)
op 13 augustus besteld en voorschot betaald vdb st-niklaas, er stond toen ook op -16...
@Domboes, weet jij al iets? jij was voor mij dus... ik hoop het voor jou dan geraak ik ook weer wat vooruit!
:d

Nope, nog geen telefoontje gekregen ofzo.

Als ik mag geloven wat er hier verteld wordt is het morgen of maandag dat de toestellen geleverd worden aan de winkels van vdb.

baia 19-08-10 20:22

Hier ook niks gehoord vandaag. Ik gok toch meer op september hoor...

bdr 20-08-10 10:19

Vandaag hopen he jongens

baia 20-08-10 10:23

Dit kreeg ik te horen na een mailtje naar hun sales-dienst

Citaat:

Geachte klant,

Wij danken u voor uw schrijven die al onze aandacht weerhouden heeft.

Jammer genoeg kunnen wij u niet meedelen waar u op de wachtlijst staat. Wij kunnen u meedelen dat wij in september een levering verwachten van het door u bestelde toestel. Het is ook niet mogelijk dat er mensen in de winkel Vanden Borre van Meir een Iphone 4 32GB zijn komen afhalen, daar de winkels nog steeds geen voorraad hebben gehad van dit toestel.

Van zodra dit toestel in voorraad is is in de winkel, zal de winkel u contacteren om u te melden dat u uw toestel kan komen afhalen.

Indien u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen.

Wij danken u voor uw vertrouwen in Vanden Borre.
Er zijn dus nog geen 32GB's geleverd op de Meir. Tot zo ver die grote levering van 19 augustus...
't Zal dus zeker september worden.

bdr 20-08-10 10:31

Er was hier toch iemand die een iPhone had ontvangen van de nieuwe levering? Wie weet krijg je straks ook telefoon.

Treez 20-08-10 10:35

:rolleyes: geduld geduld

baia 20-08-10 10:54

Ik kreeg net telefoon!!!

...'t was de mama :-D

Domboes 20-08-10 21:47

Ik hoop dat ze er niet al te lang meer me wachten. Ik heb de mijne toch al een tijdje geleden besteld.

s_janssen 22-08-10 19:35

Besteld
 
Zo, net ook besteld bij VDB. Da's beter dan alsmaar bij Mobistar blijven proberen of via vage Marktplaatsadvertenties. Morgen maar eens bellen waar ik op de ranglijst sta.
Het te betalen voorschot haalt de vrijblijvendheid er wel vanaf. Dat zorgt voor serieuze belangstellenden.
Als NL-er besteld met een Belgisch adres, maar gewoon met een NL-Mastercard. Geen probleem.

Freyaaa 22-08-10 20:39

Besteld in gent
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spectre (Bericht 535795)
Iemand die bij Van den Borre Gent zijn iPhone geordered heeft?
Heb mij daar vandaag op de lijst voor een iPhone 16GB via de website.

Heb mn iphone daar besteld en voorschot betaald begin augustus:)
Nog alty geen nieuws wnr ie binne gaat zijn..
dus alss je even geduld hebt..

Mondo 23-08-10 07:53

Ik kreeg eergisteren een mail dat over drie tot vier weken mijn bestelling daar zou zijn.

(Besteld op 12 augustus)

baia 23-08-10 08:33

Zoals op hun website staat dus: 10 september...
Hadden ze jou gewoon opgebeld, of had je eerst via mail een vraag gesteld?

Mondo 23-08-10 10:45

Ik heb helemaal niks gedaan, heb gewoon een mail gekregen. Fijn dat ze je op de hoogte houden. Dat kan je van Mobistarwinkels niet zeggen.

Treez 23-08-10 10:55

een mail op zondag dan? heb jij je email opgegeven in de winkel? of via mijnvandenborre op de webiste?

er staat nu bij verwacht al 20 september! nou zeg!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:34.